Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Eelsker å drikke meg brisen. Å være der. Kunne gjort det hverdag. Anonymous poster hash: 44ad1...d0a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Da bør du holde deg unna! Jo oftere du gjør det, jo større mengder vil du trenge for å få samme følelsen. Dermed utvikler det seg ofte raskt til et misbruk. Ikke ta sjansen! Om det er slik overskriften din sier, at du er avhengig av det - oppsøk legen din eller andre fagpersoner for å få hjelp for dine rusproblemer. Hvor ofte og hvor mye drikker du? Anonymous poster hash: 8a11f...357
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Så ofte jeg kan. Drukket to glass vin, tre sider Og en øl... kunne godt tatt mer med grei rus Anonymous poster hash: 44ad1...d0a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Så ofte jeg kan. Drukket to glass vin, tre sider Og en øl... kunne godt tatt mer med grei rus Anonymous poster hash: 44ad1...d0a Da har du et alkoholproblem. Gjør noe med det nå mens du trolig fremdeles kan gjøre noe med det. Greier du det ikke - søk profesjonell hjelp. Hvorfor føler du at du trenger rusen? Hva er det du rømmer fra av følelser og tanker? Anonymous poster hash: 8a11f...357
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Om du er avhengig av rus kommer jo også an på hvor ofte du drikker. Jeg digger også å være brisen. Jeg kan godt drikke for å dempe nerver. Har sikkert en typisk alkis tankegang. Saken derimot er at jeg nesten aldri drikker. Er bare brisen et par, tre ganger i året. Når det er et besøk, julebord eller en grillfest. Hadde jeg digget å være brisen en gang i uka eller mer, hadde jeg vær avhengig. Mengde og hyppighet må være under kontroll! Anonymous poster hash: f2707...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå