Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Skal få valp til sommeren hvis hunden til oppdretteren blir drektig. Pleier det som regel å gå i boks når de får parret seg? Anonymous poster hash: 6b750...152
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Du bør ha en hunn og en hann, funker dårlig å parre tisper. Anonymous poster hash: 7caf1...bf1
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Noen som vet (og faktisk skjønner hva jeg mener)? Anonymous poster hash: 6b750...152
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Det du tenker på er om tispa går tom. Som betyr at tispa ikke tar seg ved parring, da er det ikke befruktede egg som fester seg osv. Dette kan skje og er faktisk ikke noe man kan styre, man kan bare håpe på det beste.. Hvor stor prosent andelen er aner jeg ikke, men når man ser hvor mye kull av diverse ulumskehter det finnes på finn.no ( sier ikke at dette kullet vil være av det slaget) så tror jeg prosent andelen med at tisper går tomme ikke er så stort. Men det kan skje og noe man som oppdretter skal være klar over. Og i mine øyne litt uproffesjonelt og love bort valper før man faktisk har valper. Men man kan sette seg på liste også håpe på at det kommer valp som passer. Så du kan bare håpe at tispa tar seg også snakke med flere oppdrettere av den rasen du skal ha også lære deg mest mulig og se andre steder som feks har planer om valper på samme tid slik at man vet hva mulighetene er rundt, også liker jeg og sette meg mest mulig inn i hva rasen krever både på de posetive sidene men også de negative sidene. Lykke til. Anonymous poster hash: 4c13e...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå