Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Kan man ha den følelsen når man er gravid? Jeg mener å ha lest at begynnelsen på en graviditet kan gi samme symptomer som mensen? En annen ting er at jeg alltid får ømme bryst ca en uke før mensen, men denne gangen er de ikke øm i det hele tatt, og ømme bryst pleier vel egentlig å være et tidlig tegn på graviditet? Blir sprø av dette, vi holder på og skal i gang med ivf og jeg har egentlig lagt dette litt mentalt bort, men nå har tankene begynt å gå.. Anonymous poster hash: 01440...831
liniss - mamma til tre små Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Ta test så fort du kan :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Trodde Jeg fikk mensen hele tiden når jeg var gravid! Symptomene er de samme. Ville testet :-) Anonymous poster hash: 0ec83...7c3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Jeg har en følelse av at mensen kommer, men den kommer ikke.. Samtidig er jeg usikker på om jeg i det hele tatt har hatt el denne mnd, har ikke sjekket og har ikke alle de vanlige symptomene på mensen. Jeg er ikke oppblåst, har ikke ømme pupper og tisser ikke mer. Så jeg er liksom "redd" for å teste for jeg er så lei av å bli skuffet pga negativ test.. Er veldig kjekt å høre at andre har erfaringer med dette!😊 Anonymous poster hash: 6593a...0ec
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Ta en test, om den er negativ vet du jo at dere skal i gang med ivf (ikke at det ikke er lov å bli seg seg uansett, altså). Det har jo skjedd mer enn én gang før, at man legger fra seg tanken fordi man skal i gang med ivf, adopsjon osv, men så plutselig er man gravid likevel Jeg vil likevel ikke gi deg FOR store forhåpninger, så slenger på at det også er mulig el har uteblitt som du sier. Ta en test nå, og oppdater Anonymous poster hash: 9aeec...74b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Følelsene var de samme for meg. Et annet tegn var at jeg ikke spottet noe jeg alltid hadde gjort 3-5 dager før mensen. Testet dagen før forventet mens og det stod "gravid 2-3 uker" 😊 Anonymous poster hash: 6aeed...e7e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Tok du test, hi? Anonymous poster hash: 9aeec...74b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #8 Skrevet 13. februar 2017 Har kjøpt test, men gruer meg liksom til å teste😱😅 Redd for å bli skuffet.. Har i dag vært kvalm og hatt vondt i hele nedre del av magen, har aldri vært det før🤔 Anonymous poster hash: 6593a...0ec
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 Ta en test da, lykke til Anonymous poster hash: 07eb7...957
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #10 Skrevet 13. februar 2017 Skjøner at du er engstelig, men ta testen med en gang og få det overstått! Lykke til ♥ Anonymous poster hash: e83d1...9fe
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 Hi her. Jeg opprettet nettopp en annen tråd om skyggestreker, for jeg testet med clearblue, men tror kanskje den er negativ.. Følte jeg så antydning til strek, men den var veldig svak. Og siden mensen er så sen, regner jeg med at en ev strek hadde vært mye tydeligere? Anonymous poster hash: 6593a...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå