Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Jeg er så lei! Jeg har så mye utflod og det lukter så kjipt av underlivet mitt. 

Jeg må alltid gå med truseinnlegg og nå vil jeg ikke ha sex lenger.. føler meg så ufresh! 

Fungerer sånne vaginapiller? 

Jeg vasker ikke for mye, og bruker ikke såpe i underlivet. 

Dette er helt sykt slitsomt, flaut og ydmykende :( 

Føler det lukter mus hver gang jeg åpner beina. 

HVA HAR DERE GJORT SPESIFIKT FOR Å BLI KVITT, OG GÅR DET AN Å BLI BRA IGJEN?

Anonymous poster hash: 58da7...af2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville tatt en tur til legen/gynekologen for å sjekke at det ikke er noen ulumskheter på gang gitt. Skal ikke være sånn altså

Anonymous poster hash: 9dbf3...c5d

Skrevet

Gå til lege og Finn ut om du har f eks bakteriell vaginose, eller noe annet. Kanskje det finnes en kur.

Er det mer vanlig utflod, ville jeg slutta med truseinnlegg, da man får mer utflod av å bruke det. Litt utflod har man alltid, men det skal ikke lukte stygt, så du har nok en infeksjon.

Skrevet

Tror jeg ville tatt en tur til legen/gynekologen for å sjekke at det ikke er noen ulumskheter på gang gitt. Skal ikke være sånn altså

Anonymous poster hash: 9dbf3...c5d

Vil ikke at de skal titte der og sånn.. :( Føler meg ekkel. 

Skrevet

-hvis du barberer deg, slutt med det

-gå til legen og sjekk at alt er som det skal

-bruk bomullstruser

-slutt med truseinnlegg, det blir styrete en periode, men høyst sannsynlig vil det gå over (om det ikke er noe annet galt, ref legebesøket)

Anonymous poster hash: 54495...05c

Skrevet

Vil ikke at de skal titte der og sånn.. :( Føler meg ekkel.

Men hvis du ikke vil til legen så må du jo bare finne deg i å plages da.

Og husk; det er faktisk jobben deres. De bryr seg lite om hvordandu ser ut ellers.

Anonymous poster hash: 54495...05c

Skrevet

Bakteriell vaginose. Kjapp tur hos legen og antibiotikakur.

Anonymous poster hash: 2c8e7...315

Skrevet

Begynn med menskopp, bruker aldri truseinnlegg lenger, klør aldri lenger, lukter aldri rart lenger. Menskopp- :danse:

Anonymous poster hash: 037bf...478
Skrevet

Begynn med menskopp, bruker aldri truseinnlegg lenger, klør aldri lenger, lukter aldri rart lenger. Menskopp- :danse:

Anonymous poster hash: 037bf...478

Når du ikke har mensen også?

HI

Skrevet

Prøv en kur med vivag :-)

Anonymous poster hash: 8c2fe...232

Skrevet

Prøv en kur med vivag :-)

Er det sånne vaginalpiller?

Skrevet

Ja , små kapsler du fører inn i skjeden om kvelden før du legger deg . Retter opp bakteriefloraen i vagina

Skrevet

Jeg har hatt det samme. Vært hos gynekolog og fått beskjed om at alt er normalt. Det er bare mye utflod. Sånn er livet. Noen har mye andre har lite. Irriterende, men sånn er det.

Anonymous poster hash: 73ed5...dcc

Skrevet

Jeg var som deg. Det som funka her var å ta en kur med vivag(de kan du kjøpe på apoteket uten resept, jeg gjorde det i nabokommunen :P ikke fullt så pinlig der...  Også slutta jeg med truseinnlegg, sover uten truse og bruker vivag intimsåpe 1 gang i uken, ellers i uken bruker jeg kun vann.

Har jo fortsatt en del utflod, sånn er jeg bare, men det lukter ikke lenger, og trusa holder en hel dag. :)

Anonymous poster hash: 4008d...690
Skrevet

Går du på p-piller? Jeg fikk sykt mye utflod når jeg gikk på det. Har sluttet, og er nå tilbake til normalen.

Prøv vaginakapsler du. Funker ikke det får du gå til en gynekolog. Tro meg, de har sett MYE utflod i karrieren sin, ingen fare ;)

Anonymous poster hash: f2516...d90

Skrevet

Utflod skal egt. Ikke lukte noe vondt! Så du må dra til lege

Anonymous poster hash: 3cd8e...e04

Skrevet

Ikke bruk truseinnlegg! Sov uten truse. Ja,det er grisete i begynnelsen,men det gjør ting så mye bedre nedi der. Ta en kur med vivag,og husk at kosthold spiller også inn. Ellers må du gå til legen for å sjekke ut bakteriell vaginose. Da må du ha antibiotika. Om du vasker deg nedentil når du har ankommet legekontoret,så skal du være fresh nok til timen. Det er noe dritt,men du skal kunne få ned mengden med mine råd! ;)

Anonymous poster hash: 59c9d...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...