Gå til innhold

Min 9 åring er veldig i opposisjon til meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens hyggeligste, høfligste gutt hjemme hos andre, på skolen, når vi er sammen med andre familier etc.

Men med meg....han svarer surt og irritert, er prøvende og alt jeg kommer med er feil. Ikke hele tiden, men ofte. Hva gjør jeg galt? Blir jo nesten redd for å prate med han for vet aldri hvilket humør han er i. Sier jeg noe feil så tar han det opp i verste mening. Påpeker jeg at jeg synes ikke han prater hyggelig til meg så eksploderer han...stiller seg uforstående til at han har svart surt e.l

Jeg blir så sliten. Hvorfor kan ikke jeg få oppleve den gutten andre foreldre får når han er på besøk?

Anonymous poster hash: 882ce...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens hyggeligste, høfligste gutt hjemme hos andre, på skolen, når vi er sammen med andre familier etc.

Men med meg....han svarer surt og irritert, er prøvende og alt jeg kommer med er feil. Ikke hele tiden, men ofte. Hva gjør jeg galt? Blir jo nesten redd for å prate med han for vet aldri hvilket humør han er i. Sier jeg noe feil så tar han det opp i verste mening. Påpeker jeg at jeg synes ikke han prater hyggelig til meg så eksploderer han...stiller seg uforstående til at han har svart surt e.l

Jeg blir så sliten. Hvorfor kan ikke jeg få oppleve den gutten andre foreldre får når han er på besøk?

Anonymous poster hash: 882ce...753

Høres ut som min :) alle mener at vi har den ungen som alltid er snill , høflig og oppfører seg. Med meg er det meste galt ;) går i perioder da, får se begge sider , men kun mot meg alt blir vridd og snudd på

Anonymous poster hash: 7aa3d...06a

Skrevet

Samme her, bare 8 år gammel datter.

Noen dager er alt greit. Andre dager må jeg gå innpå eggeskall rundt henne for alt jeg sier eller gjør blir tatt i verste mening.

Utenfor hjemmet er hun alltid blid, høflig, snill og grei.

Anonymous poster hash: 23d21...e37

Skrevet

Høres ut som min 11 åring. Alt jeg sier også det mest opplagte er teit og feil. Det gir seg vel om en 6 7 år.

Anonymous poster hash: dc3fb...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...