Gå til innhold

Datteren min har horn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har en utvekst i hodet som et lite horn. Den er ikke større enn at den enkelt kan skjules med håret, en knapp cm tenker jeg. Jeg vet ikke helt når den dukket opp, men den har vært der lenge. Den er ikke vond eller noe.

Noen som har bort borti det samme?

Anonymous poster hash: 0fcc3...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På begge sider liksom?

Anonymous poster hash: 2d8ae...59c

Skrevet

På begge sider liksom?

Anonymous poster hash: 2d8ae...59c

Nei, bare et omtrent på midten. Enhjørning 😁

Skrevet

Lege?

Anonymous poster hash: 7dcd3...f7f

Skrevet

Datteren din har en utvokst. Den har vært der lenge.

Har du hørt om lege? Gratis for folk under16.

Forhåpentligvis er det jo en klump inngrodde hår eller en talgkul eller noe, men seriøst hadde onga mine plutselig hatt en utvekst ville jeg vært bekymret og oppsøkt lege.

Ikke sjekket at jeg kunne skjule den med håret.

Anonymous poster hash: 5d9fc...2ef

Skrevet

Datteren din har en utvokst. Den har vært der lenge.

Har du hørt om lege? Gratis for folk under16.

Forhåpentligvis er det jo en klump inngrodde hår eller en talgkul eller noe, men seriøst hadde onga mine plutselig hatt en utvekst ville jeg vært bekymret og oppsøkt lege.

Ikke sjekket at jeg kunne skjule den med håret.

Anonymous poster hash: 5d9fc...2ef

Med mindre du var et troll. I så fall ville du ha påstått at det var det du gjorde.

Anonymous poster hash: d14fd...e3a

Skrevet

Lege?

Anonymous poster hash: 7dcd3...f7f

Legen har sett den, for ganske lenge siden. Det var ikke noe farlig, men tror den har vokst siden det.

Jeg lurte bare på om noen andre hadde noe liknende.

Skrevet

Når slike utvekster eller andre hudendringer forandrer seg igjen etter at lege har sett på er det indikasjon på at lege bør se på det igjen. Kan fremdeles være helt ufarlig, men en såpass stor hudendring vil man i mange tilfeller fjerne, for det kan i noen tilfeller utvikle seg til kreft.

Ny legetime, om legen bagatelliserer det ville jeg bestilt en time til en hudlege privat, de er bedre på det enn vanligere fastleger. Men jeg vil tro fastlegen tar deg på alvor.

Anonymous poster hash: 5120d...9fc
Skrevet

Legen har sett den, for ganske lenge siden. Det var ikke noe farlig, men tror den har vokst siden det.

Jeg lurte bare på om noen andre hadde noe liknende.

Jeg har mange. Den første dukker opp i tenårene. Er ufarlige talgklumper. Har fjernet mange, men du kan risikere at de dukker opp igjen på samme plass.

Anonymous poster hash: 27f0f...3c4

Skrevet

Jeg har mange. Den første dukker opp i tenårene. Er ufarlige talgklumper. Har fjernet mange, men du kan risikere at de dukker opp igjen på samme plass.

Anonymous poster hash: 27f0f...3c4

Hvor store kan de bli?

Skrevet

Sett på en hale i tillegg, så det blir komplett!

Anonymous poster hash: 5127d...6ca

Skrevet

Vokste opp med ei som hadde det, ganske markant og vanskelig å skjule for henne. Var nok en belastning, men ufarlig såvidt jeg vet (i hennes tilfelle). Hun har fått det fjernet som voksen. Jeg ville nok fått det sett på igjen.

Anonymous poster hash: 184cb...a13
Skrevet

Datteren vår hadde en slik på siden av hodet. Var helt ufarlig så fastlegen mente man ikke skulle gjøre noe med det før hun ble større. Men hun kom stadig borti når hun gredde håret ol så vi dro til hudlege på volvat for å fjerne den. Ettersom den satt på siden av hodet med tynn hud ville hun ikke fjerne den selv pga arr og sendte henvisning til Rikshospitalet. De mente den burde fjernes. Da var hun 9 år. Måtte narkose. Har et lite arr hvor det ikke vokser hår, men det skjuler håret.

Skrevet

Jeg har også en kul i hodet, har hatt den alltid. Den kan variere litt i størrelse og kan noen ganger være myk og virke væskefylt. Vært hos lege to ganger med den, og det er ikke noe farlig. Ville tatt med datteren din til lege for å sjekke, hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: 3a3ad...e52

Skrevet

Hard eller myk kul? I hud, underhud eller i beinet?

Venninnen min grodde et horn i panna. Viste seg å være et meningiom. Måtte operere og fjerne en del av pannebeinet.

Skrevet

Nei, bare et omtrent på midten. Enhjørning 😁

Nå lo jeg faktisk høyt! 😂

Anonymous poster hash: 10046...a2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...