Gå til innhold

Slike ansiktsruller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser jo nesten ut som det funker? Den Ame Pure-siden på facebook er i alle fall full av kommentarer fra folk som er så fornøyde, hvis de folka er ekte, da. 

Har du prøvd, eller kjenner noen som har? Hvilken anbefales? 

Anonymous poster hash: ff623...f84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg og lurt på.

Anonymous poster hash: cb8a3...021
Skrevet

har en kollega som bruker ansiktsrulle. slutten av 40 årene, tynn dame. men absolutt ingen antydning til rynker.

så en video hos trinny og susanna hvor trinny anbefaler dermaroll på det varmeste og viser bruken.

Anonymous poster hash: 534cf...fe5

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt... Første uken jeg holder på, så håper det virker :D Det gjør vondt å rulle, så håper det er verdt det :P

Anonymous poster hash: 38e90...c1c
Skrevet

Ame pure er temmelig useriøse, produktene er ikke egnet for behandlingen og vil ikke gi tilstrekkelig med fukt. Rulla er grai da. Ame pure betaler bloggere for positive omtaler, dette vet jeg da en venninne av meg som blogger fikk tilbud fra dem. 

Få deg en rulle på 0.5 mm for å starte kjøp heller et serum fra white lotus. Serumene til white lotus er de samme som blir brukt i dermarulle behandlinger i salong og de er veldig drøye i bruk. De er også laget for å forsterke effekten av dermaroller behandling. Jeg har hatt mitt serum i over 2 mnd og det er fortsatt endel igjen (bruker det daglig også), gir nok fukt til at man ikke trenger noe krem på toppen. 

Ikke gå for swiss sin rulle, den har for mange nåler og de vil ikke gå skikkelig inn i huden. 

Anonymous poster hash: 16c87...186
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt... Første uken jeg holder på, så håper det virker :D Det gjør vondt å rulle, så håper det er verdt det :P

Anonymous poster hash: 38e90...c1c

hvor lange nåler har du på rullen din?

jeg tenkte 0,75 var minimum for mitt sviskefjes - og er redd det blir kjempevondt. er pyse.

Anonymous poster hash: 534cf...fe5

Skrevet

Jeg kjøpte 0,5 rulle fra Ame pure. Ser ikke noe forskjell etter to måneders behandling. Må innrømme at jeg er litt skuffa da jeg virkelig kjente at huden jobbet etter den første behandlingen. Jeg har mye uren hud, sorte prikker og store porer.

Anonymous poster hash: 4867d...5fb

Skrevet

Ame pure er temmelig useriøse, produktene er ikke egnet for behandlingen og vil ikke gi tilstrekkelig med fukt. Rulla er grai da. Ame pure betaler bloggere for positive omtaler, dette vet jeg da en venninne av meg som blogger fikk tilbud fra dem.

Få deg en rulle på 0.5 mm for å starte kjøp heller et serum fra white lotus. Serumene til white lotus er de samme som blir brukt i dermarulle behandlinger i salong og de er veldig drøye i bruk. De er også laget for å forsterke effekten av dermaroller behandling. Jeg har hatt mitt serum i over 2 mnd og det er fortsatt endel igjen (bruker det daglig også), gir nok fukt til at man ikke trenger noe krem på toppen.

Ikke gå for swiss sin rulle, den har for mange nåler og de vil ikke gå skikkelig inn i huden.

Anonymous poster hash: 16c87...186

Takk for tips. Blir veldig glad hvis du kan linke til rulle og serum :)

HI

Anonymous poster hash: ff623...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...