Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Barnet hadde to diarébleier på rappen på dagen. Han føles litt varm. Klager på at han er sliten. Har tilbragt dagen i sofaen med bøker, TV og Ipad. Han har spist kjeks og brød med leverpostei og drukket saft/vann. Har ikke villet gi melk på grunn av magen. Han har bare hatt tissebleie i dag. Jeg er Bekymret for omgangssyke. Vi holder oss hjemme i morgen, og jeg holder ham hjemme fra bhg mandag på grunn av 48- timersregelen. Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: 16c7c...d41
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Nei, du gjør det de fleste ikke gjør 😊 Helt rett om du ikke mistenker noe annet. Er jo mest sannsynlig omgangssyke selv om det kun er 2 bleier. Hender jeg spyr 1 gang og er drittdårlig i mange dager etterpå. Anonymous poster hash: 8e0c2...3e0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Det kan jo bare være tenner? Anonymous poster hash: e9ad1...22e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Det kan jo bare være tenner? Anonymous poster hash: e9ad1...22e Barnet er tre år. Anonymous poster hash: 16c7c...d41
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Det kan jo bare være tenner? Anonymous poster hash: e9ad1...22e Det der er bare en tulleunnskyldning enkelte foreldre bruker Anonymous poster hash: 2cb67...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå