Gå til innhold

Meg med sønn som spiller GTA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller... spiller og spiller... 😂😂 tråden min ble jo slettet fordi jeg dro et eksperiment og ville ha det litt gøy på en torsdag.

Nå er det ny problemstilling i heimen. (Han får jo ikke spille GTA lenger). Denne gutten har fått liv til å se på "gutta krutt" for å lære seg minecraft. Men i natt stod den lille drittungen opp klokken 03.46 for å se på. Ba han legge fra seg PAD og sove før paden ble mat for restavfall (selv om den ikke egentlig skal dit. Jeg var trøtt)

Har ikke noe spørsmål egentlig. Så da trenger dere ikke svare. Er bare litt grinete på sønnen, men håndterer det selv og ville dele det med dere.

Blir ikke GTA på han i dag!

Anonymous poster hash: 091ed...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymous poster hash: d5965...d02
Skrevet

Gjeeeeeeeeeeesp..

Anonymous poster hash: bf3bf...e97

Skrevet

Hvorfor svarer dere? Instruksen var at dere ikke trenger svare. Men den driter vel dere i

Skrevet

La han spille manhunt i stede..

Anonymous poster hash: 7c11e...817

Skrevet

Resident Evil er kjempekjekk for 6åringer!

Anonymous poster hash: bf3bf...e97

Skrevet

Vurderer å bare la han sitte på YouTube og se på dokumenterer om krig og sånn. Men han har ikke lært nok engelsk til at det er aktuelt enda. Skal sende han på engelskkurs for voksne så vi kan se det sammen om et halvt års tid

Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 699fe...185

Skrevet

Jeg tror både du og sønnen trenger frisk luft og fysisk aktivitet!! Kom dere ut!

Skrevet

Vurderer å bare la han sitte på YouTube og se på dokumenterer om krig og sånn. Men han har ikke lært nok engelsk til at det er aktuelt enda. Skal sende han på engelskkurs for voksne så vi kan se det sammen om et halvt års tid

Begynner å lure på deg jeg

Anonymous poster hash: df296...932

Skrevet

Hva med å bare skru av nettet?

Anonymous poster hash: 47d78...c64

Skrevet

Ta deg noen glass vin forran ungen, lag toro middag og ta dere en tur på butikken å kjøp masse små godt :) husk at han mååå ikke bruke reima jakke selvom det er vinter :)

Anonymous poster hash: 7c11e...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...