Gå til innhold

Hva synes dere om denne leiligheten?🎆

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avsindig stygg utvendig. 

Men flott inne. JEG ville nok gått amok med malekosten og ført på litt farger, men det er jo lett å gjøre her. 

Aner ikke noe om området forøvrig da. 

Dyr leilighet, men det er kanskje så dyrt i området?

Skrevet

Oj, har bolig prisen i Jessheim steget så mye de siste årene?! Syns det var litt stiv pris. Når det er sagt så så den veldig fin ut, men jeg personlig ville ikke kjøpe den pga stor tak høyde mtp vedlikehold, oppvarming og jevn varme i huset.

Anonymous poster hash: 33fbf...790

Skrevet

Veldig spesiell maling utvendig, men det får man jo ikke gjort noe med. Man venner seg nok til det. Får meg til å tenke på klovnebukser.

Innvendig var den veldig fin. Har man råd til så dyr leilighet, har man sikkert råd til å varme den opp, også. Synes det var stilig med så høyt under taket og hems, litt annerledes enn det man forventer av en rekkehusleilighet. Elsker nye boliger, alt er fint og pent og rent. For en såpass stor leilighet synes jeg det er et minus at kjøkkenløsningen er såpass åpen. Jeg liker L-formede rom med stue, spisestue i midten og kjøkken. Det minste soverommet ser ikke "romslig" ut, som annonseteksten sier.

Men alt i alt synes jeg denne var veldig fin!

Anonymous poster hash: 7a7a9...5ad
Skrevet

Jeg hater åpen kjøkkenløsning og ville ikke hatt hems, så for meg er den ikke spesielt attraktiv.

Skrevet

Kjmepefin. Kjekt med to doer, fin hems. Men dyr.

Anonymous poster hash: ebd91...fcd
Skrevet

Altfor dyr i forhold til størrelse og beliggenhet

Anonymous poster hash: ac42d...1b5

Skrevet

Stygg utvendig, elendig beliggenhet, trist og gråblek inni, stygge gulv, og til en stiv pris. Det må bli et nei fra meg.

Anonymous poster hash: 79c6c...ce7
Skrevet

Hadde aldri betalt over 4 mill for å bo et sånt sted. Hadde kanskje betalt 1 mill, men mest sannsynlig ikke. Skjønner ikke at enkelte ønsker å bo der.. 😂

Anonymous poster hash: f5f74...cbe

Skrevet

Kjempefresh leilighet! Hemsen kan også lett tettes og gjøres om til loftstue/soverom.

Skulle gjerne flyttet dit 😊👍🏻

Ser også hyggelig ut på utsiden, spesielt det tunet 😊

Anonymous poster hash: 7dfde...93b

Skrevet

Hadde aldri betalt over 4 mill for å bo et sånt sted. Hadde kanskje betalt 1 mill, men mest sannsynlig ikke. Skjønner ikke at enkelte ønsker å bo der.. 😂

Det er jo helt irrelevant for folk som ønsker å bo der. Antar at hi ikke ville sett på leilighet på Jessheim om hun ikke vil bo der. Det var leiligheten hun lurte på, ikke stedet.

Anonymous poster hash: 7a806...ad6

Skrevet

Jeg har bodd på ekornrud for mange år siden og savner stedet, det er der mest koseligste stedet på jessheim.

Og dessuten lurte jeg på leiligheten og ikke stedet!

Anonymous poster hash: f5e7c...fa9

Skrevet

Oi, jeg har vokst opp på Gystad men flyttet til andre kanten av landet som voksen, hadde ingen aning om at prisene hadde blitt så stiver der...

Men leiligheten var helt grei den, bortsett fra prisen da ;)

Anonymous poster hash: c0a65...8c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...