Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Vi skal flytte til Bergen, og mannen skal jobbe på marinebasen der. Dette huset ligger 10 minutters gange unna. Hva tenker dere om huset ? To voksne, en baby på vei Anonymous poster hash: 36fd1...c90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Vi skal flytte til Bergen, og mannen skal jobbe på marinebasen der. Dette huset ligger 10 minutters gange unna. Hva tenker dere om huset ? To voksne, en baby på vei Anonymous poster hash: 36fd1...c90 https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=90563052 Anonymous poster hash: 36fd1...c90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Veldig fint utgangspunkt, lyst og luftig. Praktisk vaskerom, greie bad. Likte ingen av gulvene, og aller minst overgangen mellom kjøkken og stue. Anonymous poster hash: c1b2d...4a3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Veldig fint utgangspunkt, lyst og luftig. Praktisk vaskerom, greie bad. Likte ingen av gulvene, og aller minst overgangen mellom kjøkken og stue. Anonymous poster hash: c1b2d...4a3 Hi her. Ja, akkurat det kjøkkengulvet er jeg enig i. Anonymous poster hash: 36fd1...c90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Så ålreit ut! Men synes det er grusomt med sånt flisgulv. Men åååå, det vaskerommet da!! 😍 Anonymous poster hash: c7b42...751
Sint naken biltyv Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Likte det ikke. Overgangen mellom kjøkken og stue, gulvene, hele planløsningen og billige overflater generelt var bare ikke fint. Men praktisk med så kort vei til jobb og enkelt vedlikehold av tomt/hus er positivt
Syngensang Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Ville kjøpt det berre for det vaskerom et!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Likte: - Uteplassen - Kjekt med to inngangsdører, hvor en av dem går inn på vaskerommet, med små barn og ev. hund - Flott vaskerom - Ok gjestetoalett nede, men man kan ikke dusje der? Ser det er dusjhåndtak, men ingen dusjvegger eller dusjforheng, og det virker for lite til at man kan stå der og dusje? - Fint med walk in wardrobe - Fint med hobbyrom/kontor, men man har i tillegg et disponibelt rom, som ikke kan brukes som soverom. Likte ikke: - Overgangen mellom parkett og flisgulv på kjøkkenet og i stua og gangen - Huset er fra 1971, og det synes - mye slitasje - Altfor stor peis, foretrekker snertne ovner - Det ene soverommet har ikke garderobeskap, kun bokhyller - Utrolig dumt at hovedsoverommet har så spesielt tak, ser ut som man kan skalle i taket i senga - Dumt at badet oppe også har slikt tak. Hvor dusjer man egentlig? - Dumt med to soverom nede og to oppe, spesielt hvis man får to tette barn. - Utrolig kjip planløsning mellom stue og kjøkken! - Veldig dumt at hele 2. etasje har velux-vinduer. Det har vår 3. etasje, og det er ok der, men ville ikke hatt det i en hovedetasje. Alt i alt ville ikke dette huset vært noe for meg. Planløsning og vinduer får man aldri endret på. Anonymous poster hash: b5c50...550
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 Jeg hadde ikke valgt å bo i Loddefjord. Der er det ikke noe godt miljø i det hele tatt, hadde styrt unna Loddefjord og Laksevåg. Anonymous poster hash: 17af4...1fa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 Så da blir det ikke Sotra? Hvor er det egentlig han skal jobbe? Sentrum? Jeg kunne aldri tenkt meg å bo i Loddefjord 😔 Anonymous poster hash: 2e56b...b74
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 Så da blir det ikke Sotra? Hvor er det egentlig han skal jobbe? Sentrum? Jeg kunne aldri tenkt meg å bo i Loddefjord 😔 Anonymous poster hash: 2e56b...b74 Sikkert på Håkonsvern Anonymous poster hash: 17af4...1fa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 Så da blir det ikke Sotra? Hvor er det egentlig han skal jobbe? Sentrum? Jeg kunne aldri tenkt meg å bo i Loddefjord Anonymous poster hash: 2e56b...b74 Sotra? Jeg skriver jo at han skal jobbe på marinebasen. Haakonsvern. Anonymous poster hash: 36fd1...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå