Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har i lengre tid (3-4) mnd hatt smerter i ringfingeren på venstre hånd, og for et par uker siden begynte pekefingeren på høyre hånd å bli veldig vond også. Ringfingeren er ikke spesielt vond når jeg bøyer på den, men det er ekstremt smertefullt når jeg tar på leddet hvor det er vondt. Pekefingeren er ikke spesielt vond når jeg tar på den, men den er så vond at jeg får nesten ikke bøyd på den/brukt den som normalt. Tenkte at dette kanskje skulle gå over etter en stund, men det blir bare verre Noen som har opplevd dette, eller har en diagnose hvor ting startet på lignende måter? Kjenner jeg er veldig bekymret for hva dette kan være, spesielt ettersom jeg startet som sekretær forrige mandag, og det blir en del skriving i løpet av dagen.. Kan nevne at mormor var revmatiker og mamma har leddgikt. Men dem fikk det i høyere alder enn meg. Jeg er 42 år og har forhåpentligvis igjen mange år i jobben min. Anonymous poster hash: 0261e...ff2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Overanstrendelse, senebetennelse? Jeg får utrolig vondt i hånden og pekefinger i blant når jeg bruker mus til pc veldig mye Anonymous poster hash: 661da...50b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har ikke brukt pc eller mus til pc mye. Jeg startet som sagt i denne jobben forrige mandag, og smertene har vært der siden før jul. Jeg har legetime på torsdag til uka pga dette, men kjenner at jeg engster meg for hva det kan være ettersom det er så vondt. Jeg har ikke holdt på med noe spesielt siste tiden, og faktisk vært arbeidsledig i 4,5 mnd før jeg fikk ny jobb nå. Er vel bare å vente å høre hva legen sier. Bare tenkte noen kanskje har opplevd noe lignende. Anonymous poster hash: 0261e...ff2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Er ikke dette typisk leddgikt da? Det kan jo komme i alle aldre. Anonymous poster hash: 482b0...225
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Er ikke dette typisk leddgikt da? Det kan jo komme i alle aldre. Anonymous poster hash: 482b0...225 Det kan godt hende, men jeg hadde satt pris på om noen som har opplevd dette selv kunne skrive litt om det. Det blir litt "svevende " å bare forholde seg til at dette er typisk leddgikt.. Anonymous poster hash: 0261e...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå