baremeg.. Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har så lyst på ullribbuksa fra Nøstebarn. Men er usikker på str og kvalitet. Minsten har den, men den har ikke vært brukt så mye, han har heller brukt en litt videre ullbukse som han får vanlige bukser under. Jeg bruker vanligvis 38 eller medium. Men har litt rumpe og lår/hofter. Ser at S tilsvarer 36-38 og M 38-42.. så usikker på hvilken str. Vil ikke at den skal være hengete i rumpa, men den skal jo være behagelig og ikke trang også. Noen med erfaring?😀
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har så lyst på ullribbuksa fra Nøstebarn. Men er usikker på str og kvalitet. Minsten har den, men den har ikke vært brukt så mye, han har heller brukt en litt videre ullbukse som han får vanlige bukser under. Jeg bruker vanligvis 38 eller medium. Men har litt rumpe og lår/hofter. Ser at S tilsvarer 36-38 og M 38-42.. så usikker på hvilken str. Vil ikke at den skal være hengete i rumpa, men den skal jo være behagelig og ikke trang også. Noen med erfaring?😀 Hvorfor har han bukse under? Det høres veldig ekkelt og klumpete ut. Bruk heller ullundertøy og ullbukser over. Ta størrelse medium til deg. Er bedre med litt for stort enn for lite Anonymous poster hash: 99008...351
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Han har ikke bukse under nøstebarnbuksa, det blir klumpete. Men bruker en Janus ullfrotte bukse, den er ganske vid. Når det ikke er kuldegrader bruker han ikke ullundertøy, da blir han varm og får utslett. Det er ganske varmt inne i barnehagen også. Så da blir det vanlige bukser og av og til bomullstrømpebukser. Anonymous poster hash: b1b9e...b00
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Men da satser jeg kanskje på medium da, vêr du noe om hvordan kvaliteten er? Anonymous poster hash: b1b9e...b00
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Kvaliteten er super. Har ikke prøvd de til voksne selv, men mener å ha hørt at de er store i størrelsen. Så ville valgt den minste størrelsen hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: 33c63...a41
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har den selv, og har hatt den i 6 år nå. Først nå begynner den å bli litt slitt. Men ta den minste str. De er store, og vier seg også litt ut etter hvert. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå