Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Noen dager igjen til jeg kan teste, og jeg har de siste dagene opplevd frysninger mange ganger når jeg egentlig er god og varm (type ligger under dyna). Det kommer og går litt. Har uke feber/infeksjon, men har registrert at morgentemperaturen min de siste to dagene har økt med 0,2-0,3 i tillegg til de 0,3-0,4 gradene den økte dagen etter eggløsningen. Kan graviditet/forhøyet temperatur være årsaken til slike frysninger eller brygger jeg kanskje bare på noe? Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: b81ac...fa2
Vi4+1!?:-) Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 To av gangene jeg var gravid frøys jeg konstant i 12 uker. :-)
Hjertefru Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Har også opplevd at jeg frøs lett som nygravid
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Frøys også veldig de første ukene i mine 3 svangerskap :-) Anonymous poster hash: 9714b...309
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Noen dager igjen til jeg kan teste, og jeg har de siste dagene opplevd frysninger mange ganger når jeg egentlig er god og varm (type ligger under dyna). Det kommer og går litt. Har uke feber/infeksjon, men har registrert at morgentemperaturen min de siste to dagene har økt med 0,2-0,3 i tillegg til de 0,3-0,4 gradene den økte dagen etter eggløsningen. Kan graviditet/forhøyet temperatur være årsaken til slike frysninger eller brygger jeg kanskje bare på noe? Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: b81ac...fa2 Hvis du temper så og det er riktig det du skriver så er du nok gravid Opplevde det samme selv Anonymous poster hash: 190fe...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå