Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Rotet litt med en fyr en stund, men tok slutt i begynnelsen på denne uken. To dager med depping så tenkte jeg å se på datingside bare for morro skyld. To minutter etter profilen var klar fikk jeg melding. Fra en i nærområdet. Chatet og flørtet resten av kvelden. Traff ham i dag og fikk århundrets beste omgang. Er IKKE deppa lengre, fått masse ny energi i form av deilig elskov. Lykke 😂 Anonymous poster hash: aafff...a0b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Hørtes fantastisk ut. Klarer du. Koble ut evt følelser? Har vært alene og kunne på en måte tenkt meg det samme, men er litt pysete. Vil i utganspunktet finne en da. Anonymous poster hash: 1b230...3aa
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Hørtes fantastisk ut. Klarer du. Koble ut evt følelser? Har vært alene og kunne på en måte tenkt meg det samme, men er litt pysete. Vil i utganspunktet finne en da. Anonymous poster hash: 1b230...3aa Koble ut følelser? Neida, forelsker meg lett og ble det i allefall i denne karen. Han er kjekk og herlig på flere måter enn sex ja. Hvem vet om dette kan utvikle seg. Jeg er åpen for det 😃 Anonymous poster hash: aafff...a0b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Koble ut følelser? Neida, forelsker meg lett og ble det i allefall i denne karen. Han er kjekk og herlig på flere måter enn sex ja. Hvem vet om dette kan utvikle seg. Jeg er åpen for det 😃 Anonymous poster hash: aafff...a0b Så kjekt. 😊 Lykke til. Anonymous poster hash: 1b230...3aa
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Heldiggris! Kos deg! Jeg har ikke hatt sex på fire år 😱😱😫😫😫😫 Anonymous poster hash: e937e...6eb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Hvilken datingside? Jeg trenger tips!! Anonymous poster hash: 573e3...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå