Gå til innhold

Hvor mye har dere som har 50000kr inn PR.mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tilsammen inn ca 50000kr PR.mnd. Har 2,5 mill i lån og jeg synes dette er nok mtp på evt renteøkning. Men virker som flere med lavere inntekt enn oss har mer i lån. Vi har både hus, hytte og en ny el-bil i lånet. Så har mye verdier for pengene, men jeg er litt stresset likevel. Betale selvsagt ned på lånet og sparer men jeg tenker litt fremtiden i disse tider.

Anonymous poster hash: f80ad...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tilsammen inn ca 50000kr PR.mnd. Har 2,5 mill i lån og jeg synes dette er nok mtp på evt renteøkning. Men virker som flere med lavere inntekt enn oss har mer i lån. Vi har både hus, hytte og en ny el-bil i lånet. Så har mye verdier for pengene, men jeg er litt stresset likevel. Betaler selvsagt ned på lånet og sparer men jeg tenker litt på fremtiden i disse tider.

Skrevet

Måtte rette opp skrivefeil😉

Hi

Skrevet

Vi har også ca 50 inn nå når jeg jobber redusert.

Vi har 2,1 i lån (hus, hytte og bil).

Har i tillegg høye studielån, siden begge har tatt masterutdanning.

Det går helt fint rundt, og har ca 100 k i sparing, men vi vil helt klart merke en rentestigning.

Skrevet

Vi har også ca 50.000 inn etter skatt, og har 2,9 mill i total gjeld. I det ligger hus, to biler og en båt, ingen annen gjeld.

Kunne ikke tenke meg mer gjeld, en skal leve også.

Anonymous poster hash: 45d88...e37
Skrevet

Vi har rundt 55 000 inn, og 3,2 mill i lån. Med ny elbil (skjønner ikke hva det har med saken å gjøre 🙈). Vi klarer 4,5 mill på inntekten vår, så har mye å gå på. Sløser masse (dessverre) og betaler nesten 20 000 på hus og billån i mnd.

Anonymous poster hash: 85845...61e

Skrevet

68.000 utbetalt pr. mnd.

4.200.000 boliglån

Leilighet i Oslo med takst på 7.200.000

Bil nesten uten lån

260.000 i aksjer

165.000 på sparekonto

1 barn.

Prisstigning på leiligheten i 2016 var 1,1 mill. Vi angrer på at vi ikke tok mer i lån. Vi kunne aldri spart så mye penger på 1 år.

Er ikke så bekymret for renta. Har arvet tomt, skal selge leilighet og bygge hus med utleie. Så vi skal ut av eiendomsmarkedet og inn i kjøpe varer og tjenester markedet. (mur tømmer rørlegger etc).

Anonymous poster hash: 039b2...50f
Skrevet

Svarer ikke på spørsmålet, men vi har 69 000 inn og 2,4 i boliglån på et hus som jeg tipper er verdt litt over det dobbelte i dag. Vi betaler ned 20 000 i måneden nå da, og skal nok låne opp for å pusse opp etter hvert. 

Anonymous poster hash: fd4dc...571
Skrevet

Vi har inn ca. 52.000 kr. 3,5 mill i lån på leilighet, 200 000 kr på bil, noe kredittkortgjeld og studielån. Venter barn nr. 2. Går helt greit, vi spiser godt, reiser mye og sløser nok en del. Vi må nok begynne å forbedre oss på renteøkning og dermed redusere forbruket vårt. Tror det skal gå helt fint, men det er en omstilling! Vi planlegger å flytte ut av byen om noen år uansett, dermed vil vi redusere boutgifter noe.

Skrevet

Ca 60k inn, 3,4 i boliglån. Sparer en del og betaler ned studielån i tillegg. Usikker på hvor mye vi har i fond, men tipper 2-300k. Klarer oss godt.

Anonymous poster hash: 33833...756

Skrevet

Har 53-55000 i mnd. Har 2 mill i huslån, studielån på 100 000 og billån på 180 000. Har tre barn og klarer oss fint :)

Anonymous poster hash: 9c9c9...d85

Skrevet

Vi har ca 65.000 inn men svarer likevel. Vi har boliglån på 3,8 og studielånet på 400.000. Lever veldig greit.

Anonymous poster hash: 4f014...e2f

Skrevet

Vi har totalt 53 tusen inn utbetalt m to lønninger og barnetrygd. Har 2,3 mill i boliglån og 35 tusen i billån, ingen studielån el kredittkortgjeld. Jeg ønsker ikke mer gjeld, mulig vi utvider rammelånet til 2,4 for å ha litt til vedlikehold og renovering av huset som pr idag er verdt ca 4,2.

Neste år får vi to barn på SFO og måndlige utgifter bare for barnepass blir på 6500,-, da er jeg glad vi "bare" betaler 12000,- på boliglånet.

Anonymous poster hash: 08f83...0c7

Skrevet

Vi hadde 55 000 kr, og lånte 3,8 mill for å kjøpe et større hus i 2013. Nå har inntektene våres økt betraktelig og renten var og er fortsatt lav, så vi slo til med 10 årsbinding for en del måneder siden. Og betaler huslånet fortere ned enn planen.

Anonymous poster hash: a89da...fe8

Skrevet

Vi har ca 100.000 inn pr mnd, og 3,3 mill i samlet lån. Boligen er verdt rundt 9 mill.

Anonymous poster hash: cc3d4...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...