Gå til innhold

Fredag = sex (rutine)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fredag for da blir det sex denne uka også... Mannen er med årene blitt innstilt sånn at han tydeligvis bare har energi og kåthet til å ha sex fredag kveld. Jeg kan hinte og prøve meg frem alle andre dager, men det er liksom alltid fredag kveld som er da han kan ha sex. Det får også i samme sporet hver gang. Gjør de samme tingene, på samme stedet (under dyna) og til samme tidspunkt. Men jeg vet i hvert fall hva jeg får da, og kan glede meg til det. Når han først setter i gang så gjør han det ganske bra :) Men alt blir også så utrolig preget av rutine.

Hva med å være så gæren å ha sex på en tirsdag, eller Gud forby lørdag i tillegg til fredag? Og kanskje andre steder enn under dyna på soverommet før vi skal legge oss?

Dette har vart i flere år så er kanskje ikke mulig å endre på dette nå? Han er nok et vanemenneske både når det gjelder sex og andre ting (mat, reise osv).

Men godt å vite at jeg får sex etter gullrekka hver fredag altså. Vett det er flere som ikke får det en gang

Anonymous poster hash: 2a025...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex i snitt en gang i uka, hvis det er noen trøst 😉 Vi begge føler tiden ikke strekker til. I trener og jobber til ulike tider

Anonymous poster hash: 89a2d...1ed

Skrevet

Du er heldig. Her er jeg prisgitt mannens manglende sexlyst og må ta til takke med sex 5-6 ganger i året i inn- og- ut-ferdig-variant. Heldig er du.

Anonymous poster hash: dda79...720
Skrevet

Godt å ha noe å glede seg til ;)

Nei, du kan jo spørre han om han vil ha sex en annen ting, et annet sted da? Ikke bare hinte. Evt kle av han og se om du får respons i de nedre regioner?

Anonymous poster hash: a111c...f7b

Skrevet

Det blir litt som å spise taco på en tirsdag. Noen ting tuller man bare ikke med...

Anonymous poster hash: 7a990...453
Skrevet

Det blir litt som å spise taco på en tirsdag. Noen ting tuller man bare ikke med...

😄
Skrevet

Vi har titt og ofte både taco-tirsdag og taco-torsdag. Du verden så godt det er med taco når det ikke er forventa, altså! Tenker det samme gjelder sex! 

Bedre med noe sex, enn ingen sex, HI. Men jeg tror jeg hadde kjeda meg i lengden med sex til samme tid, samme sted, etter samme mønster, hver uke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...