Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 har 3 barn i alderen 13-4. er 31 år. har tenkt at jeg er ferdig med barn og at de er deilig at dei er begynt å bli store. men så har jeg truffet en mann vi bor sammen har vert sammen en stund. han har ikke barn og vil gjerne ha en eller 2😊 dette er ett stabilt forhold og barna mine fra før liker han godt. har veldig lyst på flere barn innerst inne i hjertet men de skal opp og fram også. vi har hus,bil og peng til de😊 noen som har fått flere barn når de andre en "store" hvordan ble hverdagen? Anonymous poster hash: 37698...48b
Marriet Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Jeg tenker faktisk at det er litt opp til den nye mannen din jeg. Hvis dere ser for dere å bli gamle sammen og forholdet er stabilt og han ønsker seg egne barn, samt at alt annet ligger til rette for det så ser jeg ingen problemer med å få et barn eller to til.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har bestemt meg for å prøve på et barn til. Vi prøver i disse dager. Han har ingen fra før, jeg har ett, på 12 år. Spent! Anonymous poster hash: c8eec...f19
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 har veldig lyst på selv også. men er redd de ødelegger familie idyllen😏 ji Anonymous poster hash: 37698...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå