LillePunk Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 (endret) Vi har ei tulle på snart 1.5 år som vi så gjerne ønsker å melde på dans etterhvert. Hun er jo litt for liten ennå. Men der jeg kommer fra er det lange ventelister og slikt... Så mulig vi allerede må begynne å se oss omkring etter en ålreit plass. Vi bor sentralt i Oslo. Noen som har erfaringer å dele? Hadde det vært nærmere skulle hun fått startet på studio Nille i Larvik.. Men litt langt å pendle 😂 Både jeg og mannen har lang bakgrunn i dans, og ser at vesla elsker musikk og bevegelse. Så vil tro det faller i smak. Tar imot erfaringer! Tenker ikke konkurransedans og slikt, altså. Kun for moro, sosialt og fysisk aktivitet. Så kan det eventuelt bli annet etterhvert om hun er interessert. Endret 10. februar 2017 av LillePunk
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Vinderen dansestudio, de har klasser på Bygdøy, Majorstuen og Vinderen. Min datter har danset der siden hun var fem år, usikker på hvor småbarn de tar inn Anonymous poster hash: 2dd61...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå