Gå til innhold

Bør jeg si noe til moren til min datters venninne? (Slanking).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er bekymret. Min datter går i 6.klasse. Fyller altså 12 år i år. En av hennes beste venninne sier at hun er feit, og prøver å slanke seg. Hun trener hjemme i kjelleren sier min datter. Denne jenta går ikke på noe organisert aktivitet, men er veldig langt fra feit, VELDIG lang fra...!! Til sammenlikning er min datter ca 1.36 høy og veier litt over 30 kg. Hun er meget slank og litt spedbygd. Hennes venninne er bittelitt høyere, og littegranne større. Altså godt innenfor normalen. En slank, vanlig (snart) 12-åring.

Hva gjør jeg? Datteren min sier at venninnen ikke har sagt dette til foreldrene sine, men at hun "hele tiden" sier dette til henne og et par andre gode venninner. Jenta spiser når hun er på besøk her, men veldig små porsjoner.

Ville du gjort noe? Sagt ifra til foreldrene ? Datteren min virker også bekymret, og synes det er trist at venninnen tenker slik, når det overhodet ikke stemmer med virkeligheten...

Råd?

Anonymous poster hash: ed9df...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en samtale med moren. Hadde dette vært mitt barn hadde jeg satt stor pris på dette.

Skrevet

Snakk med familien, ja. Dette er bekymringsverdig.

Anonymous poster hash: 737ce...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...