Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Noen som har bodd på dette hotellet? Anonymous poster hash: 52746...55d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Ja, tre ganger. Rolig hotell med det nødvendigste av fasiliteter. Utrolig hyggelig personal, relativt lite og personlig. Amadores er rolig, spesielt sammenlignet med porto Rico. Kort vei til den fineste stranda på hele øye og på riktig side med tanke på været. Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 53e8a...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Ja, tre ganger. Rolig hotell med det nødvendigste av fasiliteter. Utrolig hyggelig personal, relativt lite og personlig. Amadores er rolig, spesielt sammenlignet med porto Rico. Kort vei til den fineste stranda på hele øye og på riktig side med tanke på været. Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 53e8a...5f7 De er 4 år og 6 år😊 Første sydenturen, kjenner jeg er veldig spent på flyturen! Jeg leste at det var kids club der, er de figurene der? Lollo og Bernie, eller noe i den duren😉 Anonymous poster hash: 52746...55d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 De er 4 år og 6 år😊 Første sydenturen, kjenner jeg er veldig spent på flyturen! Jeg leste at det var kids club der, er de figurene der? Lollo og Bernie, eller noe i den duren😉 Anonymous poster hash: 52746...55d Passer fint for barn i den alderen. Tror ikke vi så noe til lollo og bernie da vi var der. Vi har ikke reist i høysesongen da. Men ving hadde noen opplegg for barn som var bra. Anonymous poster hash: 53e8a...5f7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Da satser vi på at det blir en fin første sydentur. Noen som har tips til flyturen?? Anonymous poster hash: 52746...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå