Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Veldig lei meg da jeg har spiral som jeg satt inn da jeg måtte ta en abort for noen mnd siden. Har tre små på 5,3 og 1 år.. jeg orker ikke en abort til så dette er fryktelig vondt for meg. Hva skal jeg gjøre nå? Mannen ble fly forbannet. Han mener jeg igjen skal bare ta det vekk... bare! Har hatt det så vondt etter forrige abort at dette vil jeg ikke klare. Noen gode råd? Eller noen som har noe fornuftig å si meg? Sååå lei meg her nå Anonymous poster hash: eea13...fd2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Snakk med Amathea, de er til for sånne situasjoner. Uansett hva du velger vør du kanskje sterilisere deg ifbm fødsel/abort? Og for en møkkamann! Jeg hadde mistet alle følelser for en mann som ikke kunne støtte meg på det vanskeligste. Anonymous poster hash: 351f5...0c1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Jeg ønsker ikke sterilisere meg i en alder av 26 år. Men kanskje det er til det beste? Føler alt går i grus for meg nå. Anonymous poster hash: eea13...fd2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Når mannen er så forbanna og så tydelig på at han ikke vil ha flere barn hadde jeg bedt ham om å sterilisere seg! (Noe sier meg at han er typen som ikke en gang vil vurdere det?) Siden du reagerer så sterkt på tanken på en ny abort så tenker jeg at du skal vurdere å behold. Men jeg er enig i hun over som nevner Amathea - ring dit i morgen og få snakket med noen der. Så lenge mannen er forbanna så hadde jeg ikke diskutert med ham, men sagt at dere kan snakke videre når han har roet seg. Ev. få en krisetime på familievernkontoret for dere begge. Anonymous poster hash: 9f3eb...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå