Gå til innhold

Uff, bare 190 kr i buffer. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjekt. Måtte bruke alt til eu-godkjenning av bil og tannlege.

Håper virkelig ingenting uforutsett dukker opp. Har en regningskonto, men den skal jo ikke brukes til det.

Anonymous poster hash: d5f6f...80c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som tjener over millionen i året blir rikere i mens de som tjener mindre enn det i året er blitt fattigere. Takket være regjeringens politikk. Tenk på det når du skal stemme til høsten!

Anonymous poster hash: ab10a...445
Skrevet

De som tjener over millionen i året blir rikere i mens de som tjener mindre enn det i året er blitt fattigere. Takket være regjeringens politikk. Tenk på det når du skal stemme til høsten!

Hva stemmer man om man vil ha velferdsstaten sterk?

Anonymous poster hash: d2497...855

Skrevet

Hva stemmer man om man vil ha velferdsstaten sterk?

Anonymous poster hash: d2497...855

Rødt.

Anonymous poster hash: 63785...9c1

Skrevet

Vi har ikke engang penger til å legge i en buffer 😬

Anonymous poster hash: 17db6...bd0

Skrevet

Vi har ikke engang penger til å legge i en buffer 😬

Anonymous poster hash: 17db6...bd0

Ikke vi heller, men det er hovedsakelig fordi jeg er student.

Anonymous poster hash: 03bd3...eb5

Skrevet

Lars Monsen tok med multihandikappede over fjord og fjell. Kan du taste her på forumet kan du få deg en jobb.

Anonymous poster hash: 0b370...4fc
Skrevet

Lars Monsen tok med multihandikappede over fjord og fjell. Kan du taste her på forumet kan du få deg en jobb.

Å kunne jobbe er ikke det samme som å kunne få en jobb. Det er i dag flere hundre søkere på jobber som å sitte i kassa på butikken. Da kan arbeidsgiver velg og vrake. I tillegg er det altså mange om benet. Da er det ikke bare barre å få jobb. Selv om en kan tazte på et forum.

Skrevet

Hva???

Hvem sier jeg ikke har jobb???

Så jeg kan ikke ha dårlig råd visst jeg jobber.

HI

Skrevet

Hva???

Hvem sier jeg ikke har jobb???

Så jeg kan ikke ha dårlig råd visst jeg jobber.

HI

Ingen svar der!!

Skrevet

Hva er årsaken til at du har dårlig råd da?

Lav inntekt?

Gjeld?

Bruker over evne?

Anonymous poster hash: 09714...a58

Skrevet

Jeg har morsom sparing via kortet mitt, så hver gang jeg drar kortet runder det opp til nærmeste femti lapp, som går til en sparekonto jeg har skjult fra oversikten. Kjekk måte å spare på fir alle iss som ikke har mye.

Anonymous poster hash: 9aaf0...ce5

Skrevet

Jeg har morsom sparing via kortet mitt, så hver gang jeg drar kortet runder det opp til nærmeste femti lapp, som går til en sparekonto jeg har skjult fra oversikten. Kjekk måte å spare på fir alle iss som ikke har mye.

Anonymous poster hash: 9aaf0...ce5

Har den jeg og. Trekkes 10 kr hver gang jeg bruker kort. Så 190 kr nå. Grei måte det.

Skrevet

Hva er årsaken til at du har dårlig råd da?

Lav inntekt?

Gjeld?

Bruker over evne?

Anonymous poster hash: 09714...a58

Lav inntekt og dessverre måte bruke bufferen på diverse. Og har lån på bolig osv. Håper å få den opp igjen på sikt.

Skrevet

Folk skjønner visst ikke at uforutsette ting kan dukke opp, som gjør at man får dårlig råd.

Her i huset har vi begge under gjennomsnittet i inntekt, selv om vi begge jobber fullt (jeg har en bachelor grad). Vi har ingen arv eller hjelp fra noen sider, og måtte ta fullt lån for å kjøpe en overpriset leilighet. Må bo her vi bor, da ungen pga diverse årsaker må gå på spesialskole (ekstra utgift). Hele min inntekt går til huslån og skoleutgifter alene. Rett etter vi kjøpte, mistet jeg jobben, og var 2 mnd med 60% inntekt. Så ble mannen syk, og sykemeldt i over ett år. Med 50% av inntekten vi hadde beregnet. Vi klarte da ikke å betale alle utgifter, og gjelden hopet seg opp. Jobber nå med å komme oss ovenpå igjen. Ikke kan vi selge leiligheten heller, da boligprisene har stupt her vi bor, og vi ville fått flere hundre tusen i gjeld, og ikke nytt boliglån. Sånn kan det gå, for normale arbeidsfolk.

Anonymous poster hash: dc301...6b4

Skrevet

Og der var det en til som bare måtte reklamere for sin egen kunnskapsløshet, ja...

Anonymous poster hash: 20bcd...6da

Skrevet

Ingen bufferkonto her... Fikk 4000 i lønn idag, er nyutdannet og 18% fast stilling i kommunen. Skal føde i løpet av 3-4 uker. Venter fortsatt på at søknad om foreldrepenger skal bli godkjent og permisjonen starter til uka.  :sur:

Anonymous poster hash: 246c0...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...