Gå til innhold

Dere som har små bryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller som har fått mindre bryst ved reduksjon eller slanking; har dere problemer med at bh-en går opp og over brystene? At den ender opp på brystet, oppi halsen, ved f.eks aktivitet? At du må dra den ned i løpet av dagen? Leste på et forum på nett at det var et problem. Jeg skal ta brystreduksjon og ble litt skremt når jeg leste dette.

Anonymous poster hash: a6253...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri.

De som opplever det kan umulig bruke riktig størrelse.

Anonymous poster hash: 2163d...a59
Skrevet

Min kan ski litt opp om jeg bruker en som er slitt og derfor videre enn den egentlig skal være. Disse som har dette problemet har det nok ikke pga brystenes str, men fordi bh'en er for stor rundt og stroppene for stramme.

Anonymous poster hash: 44755...97e
Skrevet

Når jeg hadde små pupper så opplevde jeg aldri det. Kan ikke helt skjønne jvordan det kan være et problem

Anonymous poster hash: 6a687...6d4
Skrevet

Da har man på seg en bh i feil størrelse.

Anonymous poster hash: ab07c...c0e
Skrevet

Jeg har bare "speilegg" og opplever av og til at bh'n plutselig er midt oppe på brystvortene. Skjer helst med bher som ikke er like stramme lenger.

Anonymous poster hash: 94060...405
Skrevet

Som de over sier, skjer det bruker de feil bh.

Anonymous poster hash: b3354...4f6

Skrevet

Samme svar fra meg: Feil bh. Jeg har et par bh'er som koster litt mer og som jeg har fått hjelp av butikkpersonalet til å prøve. De sitter perfekt hele dagen. De andre kan skli litt opp, men har aldri opplevd å få dem oppunder halsen 😂

Anonymous poster hash: d6586...f6d

Skrevet

Den sklir litt opp av og til, men aldri over brystene, med mindre jeg har sovna med bhen på. Da kan den finne på å vri seg til alle kanter (sover veldig urolig). Til vanlig sklir sen kanskje et par cm opp. Aldri sett på det som et problem. Dessuten, ved aktivitet - trening, jobbing ute i hagen osv, så har man vel på seg sports bh? Egentlig glad jeg har små pupper.

Anonymous poster hash: 2dcc5...e7f

Skrevet

Du bør måle deg og kjøpe en bh i god kvalitet som er helt passelig.

Skrevet

Hvis du skal ha brystreduksjon blir de vel ikke redusert til størrelse A? Det er vel fremdeles litt størrelse på pupper etter brystreduksjon?

Jeg har vært størrelse B og C, og har aldri opplevd noe slikt. Størrelse D nå (ammer) og aldri opplevd noe slikt. Regner med du fremdeles vil være størrelse C eller D etter brystreduksjon?

Skrevet

Jeg har gått fra d-cup til a-cup pga vektnedgang, men har aldri opplevd det du beskriver.

Vil tro stroppene strammes for mye over skuldrene og det er feilberegnet omkrets rundt brystet, feil størrelse.

Anonymous poster hash: 03c24...fc2

Skrevet

Håper at jeg etter reduksjonen får c eller d. Har med mine g pupper, alltid strevd med å finne en god bh. Har de siste årene kun kjøpt på Change. Men når jeg løper nå, så risikerer jeg at puppene hopper ut av bh-en. Har ikke lyst å oppleve det motsatte etter reduksjon, altså at bh-en sklir opp.

Så dere med ca eller de opplever ikke dette?

Hi

Skrevet

Håper at jeg etter reduksjonen får c eller d. Har med mine g pupper, alltid strevd med å finne en god bh. Har de siste årene kun kjøpt på Change. Men når jeg løper nå, så risikerer jeg at puppene hopper ut av bh-en. Har ikke lyst å oppleve det motsatte etter reduksjon, altså at bh-en sklir opp.

Så dere med ca eller de opplever ikke dette?

Hi

C eller D, selvfølgelig.

Skrevet

Har tatt brystreduksjon og dette har aldri vært et problem. Nå har du fått mange svar om at dette ikke skjer, så ta det helt med ro. Reduksjonen er det beste jeg kunna ha gjort, så jeg angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere.

Anonymous poster hash: 28f16...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...