Gå til innhold

Avføring i skjeden????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, du vil få økt utflod også kommer dritten ut. Problemet er at bakteriene kommer ikke ut, og da sliter du litt...

Anonymous poster hash: 8897e...046

Som regel skjer det jo ingenting. I de fleste tilfeller fikser immunforsvaret biffen slik det gjør Tusen ganger hver dag uansett. Selv en nyvasket penis eller finger er sjelden bakteriefri.

Anonymous poster hash: b9891...1e5

Skrevet

Joda, du vil få økt utflod også kommer dritten ut. Problemet er at bakteriene kommer ikke ut, og da sliter du litt...

Anonymous poster hash: 8897e...046

Som regel skjer det jo ingenting. I de fleste tilfeller fikser immunforsvaret biffen slik det gjør Tusen ganger hver dag uansett. Selv en nyvasket penis eller finger er sjelden bakteriefri.

Anonymous poster hash: b9891...1e5

Skrevet

Anonymous poster hash: b9891...1e5 [/i

Så dritten kommer ut, men ikke bakteriene?

Jeg trodde d var dritten i seg selv som kunne skape problem...

men jeg tenker at det ikke skaper noe problem dersom d bare er et knull .... jeg har ikke klumper med avføring oppi der liksom....

Skrevet

Sopp er en av tingene man kan få av en slik praksis ;)

Bruk kondom når dere har analsex, og ta av kondomen når dere bytter til vaginal, eller ha noe å vaske av med lett tilgjengelig før dere bytter.

Anonymous poster hash: 2ad8c...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...