Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #27 Skrevet 10. februar 2017 Joda, du vil få økt utflod også kommer dritten ut. Problemet er at bakteriene kommer ikke ut, og da sliter du litt... Anonymous poster hash: 8897e...046 Som regel skjer det jo ingenting. I de fleste tilfeller fikser immunforsvaret biffen slik det gjør Tusen ganger hver dag uansett. Selv en nyvasket penis eller finger er sjelden bakteriefri. Anonymous poster hash: b9891...1e5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #28 Skrevet 10. februar 2017 Joda, du vil få økt utflod også kommer dritten ut. Problemet er at bakteriene kommer ikke ut, og da sliter du litt... Anonymous poster hash: 8897e...046 Som regel skjer det jo ingenting. I de fleste tilfeller fikser immunforsvaret biffen slik det gjør Tusen ganger hver dag uansett. Selv en nyvasket penis eller finger er sjelden bakteriefri. Anonymous poster hash: b9891...1e5
CrazyEyes Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #29 Skrevet 11. februar 2017 Som regel skjer det jo ingenting. I de fleste tilfeller fikser immunforsvaret biffen slik det gjør Tusen ganger hver dag uansett. Selv en nyvasket penis eller finger er sjelden bakteriefri. Anonymous poster hash: b9891...1e5 [/i Så dritten kommer ut, men ikke bakteriene? Jeg trodde d var dritten i seg selv som kunne skape problem... men jeg tenker at det ikke skaper noe problem dersom d bare er et knull .... jeg har ikke klumper med avføring oppi der liksom....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #30 Skrevet 11. februar 2017 Sopp er en av tingene man kan få av en slik praksis Bruk kondom når dere har analsex, og ta av kondomen når dere bytter til vaginal, eller ha noe å vaske av med lett tilgjengelig før dere bytter. Anonymous poster hash: 2ad8c...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå