Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Tenkte å kjøpe roser og pynte med et hjerte av blader på sengen,hun liker ikke champagne eller vin,hva annet kan jeg kjøpe? Tenkte å kjøpe noe frukt og skrive et hyggelig kort. Andre tips? Anonymous poster hash: 39861...4c6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Du kan skrive navnene deres med + imellem med konfektsjokolader på salongbordet og pynte omkring det med glitter og blomster. Anonymous poster hash: 7924a...0cc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Til bryllupet vårt hadde de laget et stort hjerte av hvite tykke ark.skrevet navnene våre. Pia+Ola under Pia,bilder av meg og bilder av mannen undet Ola. Under der sto det = sant og bilder av oss 2 sammen på bildene.beste gaven vi har fått😊 Anonymous poster hash: 4bb53...949
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Sjokolade så klart Har du smakt sjokolade fra Heimdal fabrikken? Fantastisk godt. https://www.facebook.com/heimdalchokolade/?fref=ts Anonymous poster hash: 4b0d6...34c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Ikke pynt; men jeg hadde elsket å ha iskald cola zero på mitt hotellrom Anonymous poster hash: ed42f...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå