Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Han mener at alle damer vil ha lang og tynn fremfor mindre og tykk. Hva foretrekker du? Anonymous poster hash: 8060d...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Han mener at alle damer vil ha lang og tynn fremfor mindre og tykk. Hva foretrekker du? Anonymous poster hash: 8060d...ea5 Stemmer det for din del da? Anonymous poster hash: 3b583...d89
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Han tar feil, tror jeg. Heller liten og tykk for meg, i hvert fall. Gir mer følelsen av å bli fylt opp. Man er mer følsom ved inngangen til skjeden uansett. Anonymous poster hash: 5362f...1e9
Appelsinpiken Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Heller liten og tykk enn tynn og for lang
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Liten og tykk. Trives best med en passe tykk i 15-16 cm. Blir det lengre gjør det bare vondt. Lang og tynn høres nesten ekkelt ut... Som en slange liksom... Anonymous poster hash: 6a147...7be
Anarkali Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Finnes det egentlig noe mer turn off enn en lang og tynn penis??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Det er vel individuelt, enhver sjede former seg etter partneren. Kan ikke si hva jeg foretrekker, men jeg foretrekker min mann, han er akkurat perfekt for meg. Hadde forøvrig en kjærest for lenge siden som hadde veldig kort, og synes å huske den var litt tykk. Den hadde jeg ingen glede av, var rett og slett altfor kort, kanskje snakk om godt under 10 cm i erigrert tilstand. Kanskje bare 5 cm, er en god stund siden. Anonymous poster hash: fa15c...e29
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 Jeg har prøvd ytterpunktene av begge. Lang og tynn på ferie i Spania. En brite. Det var helt jævlig! Presterte faktisk å ligge med han to ganger i løpet av den ferien og det ga meg virkelig ingenting da han penetrerte annen enn at det var rart. Og det var virkelig rart. Tenker tilbake på det med gru. Som en lang hard pinne liksom. Så er det han som har kort og tykk da. Fikk bange anelser første gang vi lå sammen og jeg så utstyret. Den er virkelig kort. Men den er tykk og jeg blir fylt opp. Det er behagelig og sexy. Vi bor sammen nå. Anonymous poster hash: 74e50...4b6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 Kort og tykk!!! Det er inngangen (nederst) man er mest følsom. Skjeden er elastisk og vil tilpasse seg lengden. Anonymous poster hash: 7a8dd...19b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 Mye heller kort og tykk enn tynn. Tynn er bare ekkelt. Anonymous poster hash: cd3b2...406
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Var sammen med en som hadde lang og tynn. Funket dårlig . Det ble så mye luft inni der at jeg ..ja..musefjerta haha 😅 Anonymous poster hash: fb5ff...ffb
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Helt klart kort og tykk. Liten og tynn? Altså jeg gidder ikke bli pult av en pinne Anonymous poster hash: f183e...38e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Får så vondt inni meg når folk dømmer utstyret nord og ned. Dette kan ikke mannen noe for selv, og ikke kan det trenes opp heller. Jeg er så redd for at sønnen min skal møte slike problemer når han blir voksen/ungdom. Tenk så vondt hvis deg var deres sønn som ble omtalt sånn. Anonymous poster hash: 8e436...60b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 Får så vondt inni meg når folk dømmer utstyret nord og ned. Dette kan ikke mannen noe for selv, og ikke kan det trenes opp heller. Jeg er så redd for at sønnen min skal møte slike problemer når han blir voksen/ungdom. Tenk så vondt hvis deg var deres sønn som ble omtalt sånn. Anonymous poster hash: 8e436...60b Men herregud, legg fra deg moralen et øyeblikk da. Tror du ikke at menn diskuterer hva de synes er fint/digg eller ikke? Altså dette er ikke noe nytt fenomen. Likevel klarer de aller fleste av oss å finne en partner som er fornøyd og elsker oss. Anonymous poster hash: 74e50...4b6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Får så vondt inni meg når folk dømmer utstyret nord og ned. Dette kan ikke mannen noe for selv, og ikke kan det trenes opp heller. Jeg er så redd for at sønnen min skal møte slike problemer når han blir voksen/ungdom. Tenk så vondt hvis deg var deres sønn som ble omtalt sånn. Anonymous poster hash: 8e436...60b Det er vel ikke så annerledes enn at menn snakker om pupper.... Anonymous poster hash: 37415...689
Magia Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 Får så vondt inni meg når folk dømmer utstyret nord og ned. Dette kan ikke mannen noe for selv, og ikke kan det trenes opp heller. Jeg er så redd for at sønnen min skal møte slike problemer når han blir voksen/ungdom. Tenk så vondt hvis deg var deres sønn som ble omtalt sånn.Anonymous poster hash: 8e436...60b Jeg skjønner hva du mener. Samtidig er dette en hypotetisk penis. Når den er på en mann man elsker, er den perfekt som den er, er min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 Klarer ikke dessverre. Jeg hørte en gang noen omtale en jeg er veldig glad i på denne måten, samtidig som de hånflirte. Ble så lei meg at det sitter i meg enda. Anonymous poster hash: 8e436...60b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 Har ikke helt sansen for wienerpølser, heller ikke veldig lange. Tykkelse er viktigst. Anonymous poster hash: 37415...689
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #19 Skrevet 9. februar 2017 Han mener at alle damer vil ha lang og tynn fremfor mindre og tykk. Hva foretrekker du? Anonymous poster hash: 8060d...ea5 Stemmer det for din del da? Anonymous poster hash: 3b583...d89 I tilfelle du ikke skjønte spørsmålet, HI: grunnen til at jeg spurte er at det er det eneste som burde være viktig for han; om du er fornøyd eller ei. Anonymous poster hash: 3b583...d89
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 Bortsett fra de mer ekstreme variantene så er ikke størrelsen så veldig viktig. Det viktigste er at mannen vet hvordan han skal elske med en dame og bruke utstyret sitt - og da tenker jeg ikke bare på penis, men på helhetsopplevelsen. Den jeg har hatt desidert best sex med var ikke spesielt godt utrustet, men han var den mest sensuelle elskeren jeg noengang har vært borti, uhøytidelig, morsom, oppfinnsom, alltid opptatt av at begge skulle ha nytelse. Anonymous poster hash: 666f3...4a6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #21 Skrevet 10. februar 2017 Ikke lang og tynn, i alle fall. Samboeren din tar feil, for følsomheten i kvinnens skjede er mye mindre innerst ved livmorhalsen enn ytterst i skjedeåpningen. Derfor vil kvinner generelt ha større utbytte av en med god tykkelse (føler at de blir "fylt", merker hver innførsel godt, får nervene rundt åpningen stimulert) enn en med god lengde (det kan faktisk være vondt, hvis den stanger mye der inne!) Anonymous poster hash: f9063...051
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #22 Skrevet 10. februar 2017 liker tykk og lang. max 19 cm. men hele blir ikke brukt😂 men da har en ivertfall alternativet når man virkelig vil ha alt😋 så ville valgt kort og tjukk Anonymous poster hash: 763f8...9fe
februarprins2013 Skrevet 11. februar 2017 #23 Skrevet 11. februar 2017 lang og tykk fortrekker jeg,men fortrekker meg jenter nå
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #24 Skrevet 11. februar 2017 Selvfølgelig aller helst tykk og lang hehe. Men av de to valgene , kort og tykk. Absolutt ikke lang og tynn, er inngangen og hvordan tykkelsen fyller opp som teller ikke å bli kun vondt bunna men ikke kjenne fylle opp følelsen i åpningen. Anonymous poster hash: c84af...457
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #25 Skrevet 11. februar 2017 lang og tykk fortrekker jeg,men fortrekker meg jenter nå Og det er BARE på grunn av skam vedder jeg! Du er så umoden at det er skummelt. Skjønner godt hvorfor du blir fulgt opp. Anonymous poster hash: 4d33a...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå