Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Søskenbarnet mitt vil hjerne komme på besøk (bor 8 timer unna). Hun bor som regel hos mine foreldre, men vil gjerne overnatte hos meg denne gangen. Problemet er at vi har katt, og søskenbarnet mitt er veldig allergisk. Venninnen min som bor i nærheten vil passe katten mens hun er her (gjort det før) men er redd hun kommer til å reagere uansett. Katten har ikke vert på soverommet hun skal sove på, men har vert stort sett over alt resten av huset. Sover på eget teppe i sofaen som jeg da selvfølgelig skal fjerne. Og vaske resten av huset godt. Noen med allergi som aner om dette vil gå fint for en helg? Vil jo ikke få fjernet alt etter katten. Anonymous poster hash: c4159...b3c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Er hun veldig allergisk vil det trolig ikke gå bra. Er hun litt allergisk og bruker allergimedisin så kan det gå bra - eller ikke gå bra. Umulig å si på forhånd. Anonymous poster hash: c1b2d...688
Tipp topp Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Det hadde ikke gått bra for meg. Prøvde dette med farmor som hadde katt da jeg var liten. Men det skal sies at jeg reagerte på katt hos venninnen min flere år etter at katten var dø.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Hun bør i hvert fall være godt medisinert Anonymous poster hash: f623c...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå