JessicaM50 Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 (endret) Jeg kunne tenkt meg å ta med meg barna på sydenferie snart. Minste er 4 mnd og største er 2 år. I løpet av våren helst, så da vil de jo være litt større. Har dere noen steder å anbefale, og kanskje noen tips? Tenker at all inclusive er viktig, og selvsagt at hotellet er barnevennlig Endret 9. februar 2017 av JessicaM50
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Sunwing sine hoteller på gran canaria og Mallorca ( alcudia) er kjempebra!!! Anonymous poster hash: 5b8c7...f18
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Hadde max strukket meg til Danmark. Ikke orket å ta så små barn med på sydenferie. Anonymous poster hash: 3b2be...ee4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Jeg har reist alene med mine to små mange ganger, foretrekker sunwing hotellene til ving. Anonymous poster hash: 303db...611
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Jeg reiste med mine to barn aleine til Tyrkia da de var 2 og 4år, så de var jo litt eldre. All inclusive...flyreisen gikk som en drøm da de sov så og si hele flyturen begge veier :-) eneste store minuset for min del var at det var kun oss som nordmenn på hotellet å det virket ikke som om de var vandt til nordmenn. Det var egne "barnevakter" som gjorde ting sammen med barna men de inkluderte ikke mine barn...inkluderte dem 1-2siste dagene. Men ellers gikk det veldig fint, vi koste oss masse og fikk gjort litt vannsklier og diverse med storebror når lillebror sov :-)
Appelsinpiken Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Sunwinghitellen til ving (evt Ocean Beach Club)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Er du gammel nok til å reise til utlandet alene? Anonymous poster hash: 075ca...0fc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 Hadde max strukket meg til Danmark. Ikke orket å ta så små barn med på sydenferie. Anonymous poster hash: 3b2be...ee4 Har hatt med små barn både til Italia, Spania og Egypt. Det er jo ideelt. I Danmark kan det bli både regn, vind og kaldt. I Syden kan de løpe rundt i badedrakt. Anonymous poster hash: 40f69...8e5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 stakkars små Anonymous poster hash: a3a6a...cfd
JessicaM50 Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2017 Er du gammel nok til å reise til utlandet alene? Anonymous poster hash: 075ca...0fc Det er jeg
Bobo2014 Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Vi skal teste charter til Bulgaria i sommer med baby på 4 mnd og barn på 3 år. Har tidligere leid hus med baby 6 mnd/1,5 år/2,5 år i Spania og Kroatia, alltid funket utrolig bra. :-) Noe av det viktigste for trivselen har vært sandstrender som er barnevennlige.
JessicaM50 Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2017 Vi skal teste charter til Bulgaria i sommer med baby på 4 mnd og barn på 3 år. Har tidligere leid hus med baby 6 mnd/1,5 år/2,5 år i Spania og Kroatia, alltid funket utrolig bra. :-) Noe av det viktigste for trivselen har vært sandstrender som er barnevennlige. Tusen takk for tips! Vi tenkte på Kroatia selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå