Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Er på 3.uka nå, og med dundrende hodepine hver dag så tar jeg snart kvelden...😟🔫 Anonymous poster hash: 8a3df...234
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Har du vært flink å skylle med saltvann? Ville gått til legen Anonymous poster hash: fa4b8...c12
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Ah..skulle trodd dette var min tråd! Har hatt bihulebetennelse i 2,5 uker. Grønn snørr,hodepine og j**** vondt press over øyet. Var hos legen med sønnen min forog en uke siden og spurte i samme slengen. Legen sa at om det varte i over 14 dager og man hadde mye grønt snørr burde man ta en tur til legen for å sjekke om det er en bakteriell betennelse. Anonymous poster hash: 709c3...bb5
Julie (: Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Hadde bihulebetennelse av og på i åtte måneder før det ga seg. Rinexin hjalp :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Hvis du tenker antibiotika, så har det sjelden noen effekt på sykdomsforløpet. Skylling med saltvann hjelper. Rinexin kan hjelpe. Det samme kan nasonex. Begge deler fås på resept. Anonymous poster hash: 56cf8...529
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Takk for svar! Har vært hos lege (1 uke siden), fikk beskjed om å bruke sånn nesedusj-sak og ta paracet ved smerter. Medisin (antibiotika) gis bare ved kronisk bihulebetennelse sa han. Greit nok, og jeg sprayer og spruter, men det er som sagt 3. uka nå - og jeg blir ikke bedre. Hodet sprenger, høyre øye prøver å forlate øyehulen, og nesa fylles konstant med grønn guffe. Så jeg bare lurer på hvor lenge man går sånn før det gir seg, evt før man igjen tar turen til O'store legemann... Anonymous poster hash: 8a3df...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå