Gå til innhold

Er så bekymret for hunden vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tisper 8.5 år ❤

Løpetid for ca 3-4 uker siden, først ca 10 dager med "vanlig" blødning, så 1 uke med veldig mørkt blod og diaré. Etter dette har hun vært vanlig fram til for ca 1 uke siden. Slapp, dårlig matlyst og spent mage...

Skal til veterinær senere i dag.

😢😍

Anonymous poster hash: 542e3...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tisper 8.5 år ❤

Løpetid for ca 3-4 uker siden, først ca 10 dager med "vanlig" blødning, så 1 uke med veldig mørkt blod og diaré. Etter dette har hun vært vanlig fram til for ca 1 uke siden. Slapp, dårlig matlyst og spent mage...

Skal til veterinær senere i dag.

😢😍

Spør om fjerning av livmor selv om det kanskje ikke er en betennelse denne gangen

Anonymous poster hash: 2204f...195

Skrevet

Jaja.. lykke til.. 8,5 år er ikke så dårlig da, så om det går mot døden så husk at hunden har hatt et lengre liv enn mange andre hunder! :) Min måtte dø da han var 4 år :( Pga epilepsi.

Anonymous poster hash: 66b5c...30d
Skrevet

Det er livmorbetennelse og nå ligger hun på operasjonsbordet tenker jeg 😐 Krysser fingrene for at dette går bra!

Skrevet

Uff lykke til i hvertfall💕

Anonymous poster hash: 9cb84...378

Skrevet

Lykke til😊

Anonymous poster hash: f0caa...5cf

Skrevet

Det er livmorbetennelse og nå ligger hun på operasjonsbordet tenker jeg 😐 Krysser fingrene for at dette går bra!

Vår hund hadde det da hun var ca like gammel som din. Hun ble operert og levde etterpå helt fint til hun ble ca 16 år☺ Lykke til! Og god bedring☺

Anonymous poster hash: 36a7e...73c

Skrevet

Tusen takk ☺ Oppdatering fra veterinær er at hun er ferdig operert og virker i god form. Men livmoren sprakk da den skulle løftes ut av hunden, så krysser fortsatt fingre og håper at det ikke blir noen komplikasjoner!

Skrevet

Tusen takk ☺ Oppdatering fra veterinær er at hun er ferdig operert og virker i god form. Men livmoren sprakk da den skulle løftes ut av hunden, så krysser fortsatt fingre og håper at det ikke blir noen komplikasjoner!

Krysser fingre for dere😊

Anonymous poster hash: f0caa...5cf

Skrevet

Da hadde jeg rett. Burde vært veterinær eller synsk vøtt. God bedring! Det blir så bra til slutt 👍

Anonymous poster hash: 2204f...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...