Gå til innhold

Blødning ved medisinsk abort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring? Er det normalt å blø mindre enn en vanlig mens? Har hatt inntrykk av at mer er normalt, ikke mindre. Er det grunn til bekymring?

Anonymous poster hash: 3feaf...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde enormt mye og masse, store klumper. Var i 7. uke. Ville ha kontaktet sykehuset, kan godt være du må ha en runde til. Jeg hadde to runder cytotec og utskrapning i tillegg.

Anonymous poster hash: 31731...585

Skrevet

Har mistet 5 ganger hvor kroppen ikke kvittet seg med restene og jeg trengte de samme pillene som ved medisinsk abort.

Man skal blø mer enn ved en mens.

Dersom du blør mindre enn en vanlig mens og det er over 48 timer siden du satte pillene i kjeden ringer du sykehuset/gynekolog hvor du var og sier du blør lite.

Kan hende du trenger fler piller

Anonymous poster hash: b9f39...e2c
Skrevet

Istemmer de over. Ring sykehuset og fortell at du blør lite. Cytotec hadde nesten ingen virkning på meg (det er ikke alle som reagerer på pillene), så jeg måtte ha utskrapning etter å ha forsøkt to runder. 

Anonymous poster hash: a1985...9e0
Skrevet

Tok 4 cytotek i går morges. Har to til som evt skulle legges under tungen. Men det er vel kanskje sent nå? Jeg blør vanligvis mer enn dobbelt så mye ved vanlig menstruasjon. Er/var rundt uke 7.

Skrevet

Takk for svar!

Ringer gynekologen idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...