Gå til innhold

Flere som holder på med ivf nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver på barn nr 2 nå. Sønnen vår satt på tredje forsøk sist, og tiden med prøving var egentlig et helvete.

Nå prøver jeg å minne meg på at barn 1 var en gave...og nr 2 en bonus. Men vet ikke om jeg klarer å forbli positiv.

Begynte med nedregulering med nesespray i dag. Husket ikke at det svei sånn.

Andre som prøver på barn med ivf?

Anonymous poster hash: fcf66...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver!

Vi er på runde to med IVF, i dag kom mensen...😞 Så klaffet ikke nå heller... håpet er selvfølgelig borte og tror ikke vi får det til... (veldig negativ her)

Anonymous poster hash: 6e3f6...8e4

Skrevet

Ferdig nå - har ei nydelig frøken på 18 mnd her :)

Men har vært gjennom det, så vet hvordan det føles både fysisk og psykisk.... veldig tøff prosess! Masse lykke til! :)

Anonymous poster hash: 60282...da3
Skrevet

Vi skal straks i gang med søskenforsøk. Grugleder meg, for jeg vet det er tøft. Prisen i enden er bare så flott!

Det gjelder å bite tenna sammen! Keep your eye on The price❤

Skrevet

Vi prøver!

Vi er på runde to med IVF, i dag kom mensen...😞 Så klaffet ikke nå heller... håpet er selvfølgelig borte og tror ikke vi får det til... (veldig negativ her)

Anonymous poster hash: 6e3f6...8e4

Uff...skjønner det er kjipt! Jeg syntes det var skikkelig tøft å få mens de to første forsøkene sist. Hadde egentlig mistet troen på å noensinne bli gravid. Men så gikk det jo bra :)

Vil dere prøve ny runde?

Skrevet

Vi skal straks i gang med søskenforsøk. Grugleder meg, for jeg vet det er tøft. Prisen i enden er bare så flott!

Det gjelder å bite tenna sammen! Keep your eye on The price❤

Det har du rett i!

Jeg er spent på om jeg klarer å være litt roligere denne gangen. Jeg var et ustabilt vrak sist.. Dvs, trodde jeg skulle bli gravid ved forsøk 1, gang 2 hadde jeg mistet all håp..

Skrevet

Det har du rett i!

Jeg er spent på om jeg klarer å være litt roligere denne gangen. Jeg var et ustabilt vrak sist.. Dvs, trodde jeg skulle bli gravid ved forsøk 1, gang 2 hadde jeg mistet all håp..

Vil tipse deg om akupunktur. Om ikke annet hjelper det på å slappe av og finne roen☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...