Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Vi prøver på barn nr 2 nå. Sønnen vår satt på tredje forsøk sist, og tiden med prøving var egentlig et helvete. Nå prøver jeg å minne meg på at barn 1 var en gave...og nr 2 en bonus. Men vet ikke om jeg klarer å forbli positiv. Begynte med nedregulering med nesespray i dag. Husket ikke at det svei sånn. Andre som prøver på barn med ivf? Anonymous poster hash: fcf66...dcd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Vi prøver! Vi er på runde to med IVF, i dag kom mensen...😞 Så klaffet ikke nå heller... håpet er selvfølgelig borte og tror ikke vi får det til... (veldig negativ her) Anonymous poster hash: 6e3f6...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Ferdig nå - har ei nydelig frøken på 18 mnd her Men har vært gjennom det, så vet hvordan det føles både fysisk og psykisk.... veldig tøff prosess! Masse lykke til! Anonymous poster hash: 60282...da3
Optatium Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Vi skal straks i gang med søskenforsøk. Grugleder meg, for jeg vet det er tøft. Prisen i enden er bare så flott! Det gjelder å bite tenna sammen! Keep your eye on The price❤
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Vi prøver! Vi er på runde to med IVF, i dag kom mensen...😞 Så klaffet ikke nå heller... håpet er selvfølgelig borte og tror ikke vi får det til... (veldig negativ her) Anonymous poster hash: 6e3f6...8e4 Uff...skjønner det er kjipt! Jeg syntes det var skikkelig tøft å få mens de to første forsøkene sist. Hadde egentlig mistet troen på å noensinne bli gravid. Men så gikk det jo bra Vil dere prøve ny runde? Anonymous poster hash: fcf66...dcd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Vi skal straks i gang med søskenforsøk. Grugleder meg, for jeg vet det er tøft. Prisen i enden er bare så flott! Det gjelder å bite tenna sammen! Keep your eye on The price❤ Det har du rett i! Jeg er spent på om jeg klarer å være litt roligere denne gangen. Jeg var et ustabilt vrak sist.. Dvs, trodde jeg skulle bli gravid ved forsøk 1, gang 2 hadde jeg mistet all håp.. Anonymous poster hash: fcf66...dcd
Optatium Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Det har du rett i! Jeg er spent på om jeg klarer å være litt roligere denne gangen. Jeg var et ustabilt vrak sist.. Dvs, trodde jeg skulle bli gravid ved forsøk 1, gang 2 hadde jeg mistet all håp.. Anonymous poster hash: fcf66...dcd Vil tipse deg om akupunktur. Om ikke annet hjelper det på å slappe av og finne roen☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå