Gå til innhold

Noen som har sett VAIANA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra film?

Skal i morgen...

 

Anonymous poster hash: e420e...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var litt langtekkelig midt inni der, men niåringen storkoste seg. Er en del morsomme klipp innimellom, og helt grei underholdning. =) 



Anonymous poster hash: 91e68...267
Skrevet

Synes den var kjempe bra! Både niåringen og seksåringen storkoste seg:)

 

Anonymous poster hash: bd08f...640

Skrevet

Kjempe gøy! Både jeg og 6 åringen min elsket den😀

 

Anonymous poster hash: 95bfd...4fb

Skrevet

Absolutt bra. Litt langtekkelig for meg, barna koste seg hele tiden.

Skrevet

Fatter virkelig ikke dere som sier at den er langtekkelig. Er første gangen jeg har vært på kino med ungene og faktisk vært skikkelig inn i filmen og ikke bare sitti å sett på klokken 😅🤣

 

Anonymous poster hash: 95bfd...4fb

Skrevet

Jeg likte den kjempegodt (skulle gjerne sett den på engelsk), ungene også, men den var litt skummel for femåringen. Gikk bra da hun fikk sitte på fanget.

Skrevet

5 åringen syns den var litt skummel. Måtte holde hendene mine over øynene hennes noen ganger.

 

Anonymous poster hash: d5698...ded

Skrevet

Veldig bra. Barna på 8 og 10 elsket filmen og mannen ble rørt. Jeg syntes også at den var kjempebra

Skrevet

Kjempe bra !

 

Anonymous poster hash: e53ad...223

Skrevet

Fantastisk film! 5 og 9 åringen koste seg!

Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Morsom og fin film. Jentene på 7 og 9 likte den også.

 

 

 

Anonymous poster hash: 38fd6...bbc

Skrevet

Hver gang jeg ser tittelnavnet skrevet tror jeg det står vagina eller viagra ;)

Det er noe med stavelsen hjernen min tydeligvis ikke fikser ;)

 

Har ikke sett filmen.



Anonymous poster hash: 99cf6...cef
Skrevet

Kjekt å hørre så mye bra 👍🏼😁

Vi gleder oss 🎉

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e420e...b60

Skrevet

Interessant at den heter Moana her i USA, men de skiftet navnet i Europa pga. en avdød italiensk pornostjerne.

 

Filmen var ok, men den blir nok ingen klassiker.

 

Anonymous poster hash: 158e0...1ea

Skrevet

Datteren min har sett mange klipp på YouTube, så jeg har sett nok til å si at jeg ikke er så fornøyd med dubbing.særlig Maui funker så mye bedre på engelskontoret.

 

Sangen Youre welcome lot seg ikke oversette til norsk.

Men filmen var super! Kom til og med noen tårer i enkelte scener.

 

Datteren min er helt oppslukt.

 

Anonymous poster hash: 53db6...62e

Skrevet

Kjempegøy! Hadde med 8, 7 og 4 åringenene mine. De elsket den. Spesielt de to eldste. Men litt skummel var den. Så måtte høre med 4-åringen om hun var redd.

 

Den varer jo lenge, men jeg synes ikke den var langtekkelig.

 

Anonymous poster hash: 799d2...156

Skrevet

sønnen min på 4, likte den veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...