Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Bra film? Skal i morgen... Anonymous poster hash: e420e...b60
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Jeg synes den var litt langtekkelig midt inni der, men niåringen storkoste seg. Er en del morsomme klipp innimellom, og helt grei underholdning. =) Anonymous poster hash: 91e68...267
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Synes den var kjempe bra! Både niåringen og seksåringen storkoste seg:) Anonymous poster hash: bd08f...640
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Kjempe gøy! Både jeg og 6 åringen min elsket den😀 Anonymous poster hash: 95bfd...4fb
Mandala Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Absolutt bra. Litt langtekkelig for meg, barna koste seg hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Fatter virkelig ikke dere som sier at den er langtekkelig. Er første gangen jeg har vært på kino med ungene og faktisk vært skikkelig inn i filmen og ikke bare sitti å sett på klokken 😅🤣 Anonymous poster hash: 95bfd...4fb
Leeloo76 Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Jeg likte den kjempegodt (skulle gjerne sett den på engelsk), ungene også, men den var litt skummel for femåringen. Gikk bra da hun fikk sitte på fanget.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 5 åringen syns den var litt skummel. Måtte holde hendene mine over øynene hennes noen ganger. Anonymous poster hash: d5698...ded
lisa2 Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Veldig bra. Barna på 8 og 10 elsket filmen og mannen ble rørt. Jeg syntes også at den var kjempebra
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Kjempe bra ! Anonymous poster hash: e53ad...223
Mamma_til_2 Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Fantastisk film! 5 og 9 åringen koste seg!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Jeg likte den veldig godt. Morsom og fin film. Jentene på 7 og 9 likte den også. Anonymous poster hash: 38fd6...bbc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 Hver gang jeg ser tittelnavnet skrevet tror jeg det står vagina eller viagra Det er noe med stavelsen hjernen min tydeligvis ikke fikser Har ikke sett filmen. Anonymous poster hash: 99cf6...cef
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Kjekt å hørre så mye bra 👍🏼😁 Vi gleder oss 🎉 Hi Anonymous poster hash: e420e...b60
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 Interessant at den heter Moana her i USA, men de skiftet navnet i Europa pga. en avdød italiensk pornostjerne. Filmen var ok, men den blir nok ingen klassiker. Anonymous poster hash: 158e0...1ea
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 Datteren min har sett mange klipp på YouTube, så jeg har sett nok til å si at jeg ikke er så fornøyd med dubbing.særlig Maui funker så mye bedre på engelskontoret. Sangen Youre welcome lot seg ikke oversette til norsk. Men filmen var super! Kom til og med noen tårer i enkelte scener. Datteren min er helt oppslukt. Anonymous poster hash: 53db6...62e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #19 Skrevet 9. februar 2017 Kjempegøy! Hadde med 8, 7 og 4 åringenene mine. De elsket den. Spesielt de to eldste. Men litt skummel var den. Så måtte høre med 4-åringen om hun var redd. Den varer jo lenge, men jeg synes ikke den var langtekkelig. Anonymous poster hash: 799d2...156
februarprins2013 Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 sønnen min på 4, likte den veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå