Gå til innhold

Barnemark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lindrer? Har tatt vermox hele familien, men hva lindrer mens vi venter? Kun ene barnet som er angrepet, men alle i husstanden har tatt kuren.

Anonymous poster hash: 9e69c...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her så virket vermox første kvelden :)

Anonymous poster hash: a5d46...f0d

Skrevet

Det som hjalp min var at jeg rett og slett sto klar med fuktig klut og vaska bort alle marken jeg så kravlende ut av hullet.

Vi oppdaga marken kvelden før, da så jeg bare de små hannmarkene (de er gule og tynne). Men kvelden etter fikk jeg tatt hunnen (den er større og hvit). Det lindret umiddelbart. Det var tydelig den som hadde plaget mitt barn.

Altså, barnet hadde jo selvfølgelig fått vermox. Men det hadde ikke tatt knekken på alle første kvelden.

Det ble slutt på all ubehag etter jeg fikk vekk hunnmarken. Vi tok selvfølgelig alle ny behandling etter forskriftene, men barnet var ikke plaget mer.

Og hun skrek av smerte/ubehag kvelden før.

Alt man uten store problemer gjør for sine barn altså. Hadde ikke kommet på at det å plukke kravlende mark ut av rumpehullet midt på natta var en del av en mors arbeidsoppgaver.

Anonymous poster hash: 28b80...b3c

Skrevet

...

Alt man uten store problemer gjør for sine barn altså. Hadde ikke kommet på at det å plukke kravlende mark ut av rumpehullet midt på natta var en del av en mors arbeidsoppgaver.

Hehe...mammalivet er glamorøst!

Anonymous poster hash: cdac6...48a

Skrevet

Det som hjalp min var at jeg rett og slett sto klar med fuktig klut og vaska bort alle marken jeg så kravlende ut av hullet.

Vi oppdaga marken kvelden før, da så jeg bare de små hannmarkene (de er gule og tynne). Men kvelden etter fikk jeg tatt hunnen (den er større og hvit). Det lindret umiddelbart. Det var tydelig den som hadde plaget mitt barn.

Altså, barnet hadde jo selvfølgelig fått vermox. Men det hadde ikke tatt knekken på alle første kvelden.

Det ble slutt på all ubehag etter jeg fikk vekk hunnmarken. Vi tok selvfølgelig alle ny behandling etter forskriftene, men barnet var ikke plaget mer.

Og hun skrek av smerte/ubehag kvelden før.

Huff det høres jo bare såå ekkelt ut. Men hva gjør man ikke ja 😊 Vasket uten å se noen istad, akkurat nå klager han ikke. Men da jakter jeg mer med fuktig klut hvis han klør mer mot kvelden/natta. Håper nesten jeg slipper å finne noe men at det går over av seg selv. Skrekk og gru 😩

Anonymous poster hash: 9e69c...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...