Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Har et hamster som siste halvåret gnager på feste til drikkeflasken, er et lite hull der man putter den inn. Virker som han tror han kan komme seg ut der men får knapt nesen ut der. Vi har prøvd å skifte på oftere , latt det være litt lengre, latt han løpe i hamster ball når han begynner slik , skifter vann og mat når han gjør det. Men han fortsetter å gnage på det hullet. Samme gjorde vårt hamster før denne, så tenkte kanskje det var noe bestemt den vil. Noen som vet? Anonymous poster hash: 51fca...c2a
tante grusom master of law Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Jeg synes det høres ut som den får litt lite stimuli. Den må få lov til å løpe massa rundt i huset, og ikke bare i ballen.
Himmel og hav Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 (endret) Enig med tante grusom. Den trenger mer underholdning. Det kan også hende at den har oppdaget at når den gnager der, så kommer dere, og da skjer det noe. Sånn har flere av våre gjort. En form for hamsterbjeffing, rett og slett. Endret 8. februar 2017 av Himmel og hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå