Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har i det siste vært mye minde aktiv pga ryggsmerter, nå skal jeg begynne å trene igjen for å ta av noen kilo. Men magen min har plutselig blitt mye mye større, sånn at jeg ikke får igjen buksesmekken osv,.. Magen bare TYTER ut. og jeg er bekymret for at det kan være noe annet? Går også på seroquel og vet det kan være en grunn til vektoppgang.. Men skjønner ikke dette her jeg, tenker jeg skal trene og slanke meg for å se om jeg går ned i vekt? Kan det være noe å være bekymret for? Anonymous poster hash: c10e8...29e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Jeg blir oppblåst innimellom, og magen blir så stor at jeg ser gravid ut. Aner ikke hvorfor det skjer, men hvis jeg spiser ren og sunn mat, drikker vann og går en tur et par dager på rad så ordner det seg. Anonymous poster hash: 09d11...717
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har gått på Seroquel i mange år, og mener det står som bivirkning at man før mer magefett. Vet ikke om jeg leste det i pakningsvedlegget eller en annen plass, men it makes sense... Anonymous poster hash: b4f9f...34a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Om det er såpass at du ikke passer klær lenger ville jeg tatt en legesjekk, deriblant en gynekologisk undersøkelse med ultralyd. Anonymous poster hash: 44eb3...401
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Jeg gikk opp 5 kg på 2 mnd på seroquel. Google it. Ikke uvanlig. Slutta på de da jeg ble mer deppa av vektoppgang. Anonymous poster hash: 5ff21...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå