Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Hva liker dere best? Anonymous poster hash: d9904...6ec
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Kamilla. Eller Erika. Med C er begge stygge og gir meg negative assosiasjoner, med K er navnene nydelige. Anonymous poster hash: 82db2...f75
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Definitivt Erica Anonymous poster hash: 2547f...b07
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Jeg heter Camilla. Utrolig kjipt. "Alle" heter jo det 🙈 Anonymous poster hash: d02d7...891
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Jeg heter Camilla. Utrolig kjipt. "Alle" heter jo det 🙈 Anonymous poster hash: d02d7...891 Heter det og ja mange som er på min alder heter Camilla men vet om nesten ingen små barn som heter det Anonymous poster hash: 024f3...6b4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Synes Erika er finest, men det er kanskje fordi jeg har dårlige erfaringer med ei Camilla. Anonymous poster hash: 5e885...ba2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Syns Erica er så hardt 😣 Anonymous poster hash: 63e54...d06
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Camilla er kjempe fint👌🏼 Anonymous poster hash: da33c...58a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Erica👶🏼👏🏻 Anonymous poster hash: 647aa...321
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 Erica var mitt førstevalg, men mannen rynket på nesa, skulle gjerne brukt det eller Iris som var førstevalg på nr 2. Hatt mange Camillaer i løpet av mine 18 år som barnehagelærer, men bare 1 Erika og 1 Iris! Anonymous poster hash: a8317...bf9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Camilla Anonymous poster hash: 69da6...14b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Liker best Camilla, vis vi får jente så står Camille på topp 3. Anonymous poster hash: 9ed72...458
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 Camilla er utrolig kjedelig og oppbrukt. "Alle" heter jo Camilla. Erica med C er ikke pent, men Erika med K liker jeg kjempegodt! Anonymous poster hash: f4625...20c
februarprins2013 Skrevet 8. februar 2017 #15 Skrevet 8. februar 2017 Camilla er NYDELIG <3 ikke så veldig glad i Erica, for mandig
TPK Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Erika, med K. Men det er et navn jeg aldri vet hvordan jeg skal uttale. Eriiika eller Eeerika.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 Erika, med K. Men det er et navn jeg aldri vet hvordan jeg skal uttale. Eriiika eller Eeerika.Jeg uttaler det som Erik, men med a til slutt. Anonymous poster hash: 82db2...f75
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #18 Skrevet 8. februar 2017 Jeg uttaler det som Erik, men med a til slutt. Anonymous poster hash: 82db2...f75 Aldri hørt noen si det slik? Gjør du det med Martine og? Martin-E, og ikke Martiine? Anonymous poster hash: c0424...e2e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #19 Skrevet 8. februar 2017 Aldri hørt noen si det slik? Gjør du det med Martine og? Martin-E, og ikke Martiine? Anonymous poster hash: c0424...e2e Nei. Erika og Marine er to forskjellige navn. Martine er feminin versjon av Martin. Erika kommer av engesk, planten Erica. Anonymous poster hash: 82db2...f75
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 Nei. Erika og Marine er to forskjellige navn. Martine er feminin versjon av Martin. Erika kommer av engesk, planten Erica. Anonymous poster hash: 82db2...f75 Jeg kjenner en jente som heter Erica Martine, og der uttales begge navnene på lik måte, rett frem som det skrives. Aldri hørt noen som sier Erik med a til slutt Anonymous poster hash: 2547f...b07
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #21 Skrevet 8. februar 2017 Jeg kjenner en jente som heter Erica Martine, og der uttales begge navnene på lik måte, rett frem som det skrives. Aldri hørt noen som sier Erik med a til slutt Anonymous poster hash: 2547f...b07 Erik-a blir jo rett fram. Eriika blir forvrengt. Anonymous poster hash: 82db2...f75
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #22 Skrevet 8. februar 2017 Jeg sier Erik og så a. Erik-a. Eller Erikah. Eriiiika er svensk. Anonymous poster hash: f4625...20c
KatrinesMammaBruker Skrevet 9. februar 2017 #23 Skrevet 9. februar 2017 Superfine begge to :-) Men jeg ville også valgt Erika eller Kamilla. Uten C
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #24 Skrevet 9. februar 2017 Mener dere Eeerika? ikke Erik-a, sånn som man sier Erik på bokmål med en A bak. Det høres veldig rart ut. Anonymous poster hash: c0424...e2e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #25 Skrevet 9. februar 2017 Mener dere Eeerika? ikke Erik-a, sånn som man sier Erik på bokmål med en A bak. Det høres veldig rart ut. Anonymous poster hash: c0424...e2e Sier ikke Erik på bokmål. Noe ingen gjør, forresten. Bokmål er et skriftspråk. Regner med du mener en standard østlandsk, det snakker ikke jeg. Anonymous poster hash: 82db2...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå