Gå til innhold

Camilla eller Erica?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere best? :) 



Anonymous poster hash: d9904...6ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamilla. Eller Erika.

 

Med C er begge stygge og gir meg negative assosiasjoner, med K er navnene nydelige.

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Skrevet

Definitivt Erica



Anonymous poster hash: 2547f...b07
Skrevet

Jeg heter Camilla. Utrolig kjipt. "Alle" heter jo det 🙈

 

Anonymous poster hash: d02d7...891

Skrevet

Jeg heter Camilla. Utrolig kjipt. "Alle" heter jo det 🙈

 

Anonymous poster hash: d02d7...891

Heter det og ja mange som er på min alder heter Camilla men vet om nesten ingen små barn som heter det

 

Anonymous poster hash: 024f3...6b4

Skrevet

Synes Erika er finest, men det er kanskje fordi jeg har dårlige erfaringer med ei Camilla.



Anonymous poster hash: 5e885...ba2
Skrevet

Syns Erica er så hardt 😣

 

Anonymous poster hash: 63e54...d06

Skrevet

Camilla er kjempe fint👌🏼

 

Anonymous poster hash: da33c...58a

Skrevet

Erica👶🏼👏🏻

 

Anonymous poster hash: 647aa...321

Skrevet

Erica var mitt førstevalg, men mannen rynket på nesa, skulle gjerne brukt det eller Iris som var førstevalg på nr 2. Hatt mange Camillaer i løpet av mine 18 år som barnehagelærer, men bare 1 Erika og 1 Iris!

 

Anonymous poster hash: a8317...bf9

Skrevet

Camilla :)

 

Anonymous poster hash: 69da6...14b

Skrevet

Liker best Camilla, vis vi får jente så står Camille på topp 3.

 

Anonymous poster hash: 9ed72...458

Skrevet

Camilla er utrolig kjedelig og oppbrukt. "Alle" heter jo Camilla. Erica med C er ikke pent, men Erika med K liker jeg kjempegodt!



Anonymous poster hash: f4625...20c
Skrevet

Camilla er NYDELIG <3 ikke så veldig glad i Erica, for mandig

Skrevet

Erika, med K. Men det er et navn jeg aldri vet hvordan jeg skal uttale. Eriiika eller Eeerika.

Skrevet

Erika, med K. Men det er et navn jeg aldri vet hvordan jeg skal uttale. Eriiika eller Eeerika.

Jeg uttaler det som Erik, men med a til slutt.

 

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Skrevet

Jeg uttaler det som Erik, men med a til slutt.

 

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Aldri hørt noen si det slik?

Gjør du det med Martine og? Martin-E, og ikke Martiine?

 

 

Anonymous poster hash: c0424...e2e

Skrevet

Aldri hørt noen si det slik?

Gjør du det med Martine og? Martin-E, og ikke Martiine?

 

 

Anonymous poster hash: c0424...e2e

Nei. Erika og Marine er to forskjellige navn. Martine er feminin versjon av Martin. Erika kommer av engesk, planten Erica.

 

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Skrevet

Nei. Erika og Marine er to forskjellige navn. Martine er feminin versjon av Martin. Erika kommer av engesk, planten Erica.

 

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Jeg kjenner en jente som heter Erica Martine, og der uttales begge navnene på lik måte, rett frem som det skrives. Aldri hørt noen som sier Erik med a til slutt

 

Anonymous poster hash: 2547f...b07

Skrevet

 

Jeg kjenner en jente som heter Erica Martine, og der uttales begge navnene på lik måte, rett frem som det skrives. Aldri hørt noen som sier Erik med a til slutt

 

Anonymous poster hash: 2547f...b07

Erik-a blir jo rett fram. Eriika blir forvrengt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Skrevet

Jeg sier Erik og så a. Erik-a. Eller Erikah.

 

Eriiiika er svensk.

 

Anonymous poster hash: f4625...20c

Skrevet

Superfine begge to :-) Men jeg ville også valgt Erika eller Kamilla. Uten C :) 

Skrevet

Mener dere Eeerika? ikke Erik-a, sånn som man sier Erik på bokmål med en A bak. Det høres veldig rart ut.

 

Anonymous poster hash: c0424...e2e

Skrevet

Mener dere Eeerika? ikke Erik-a, sånn som man sier Erik på bokmål med en A bak. Det høres veldig rart ut.

 

Anonymous poster hash: c0424...e2e

Sier ikke Erik på bokmål. Noe ingen gjør, forresten. Bokmål er et skriftspråk. Regner med du mener en standard østlandsk, det snakker ikke jeg.

 

Anonymous poster hash: 82db2...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...