Gå til innhold

Hva gjør dere for å "leve livet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får stadig høre "du er ung, det er nå du skal leve livet og gjøre det du har lyst til!". 

Men hva i alle dager kan man gjøre for å "berike" livet?

Jeg er en person som er veldig glad i å være sosial, men setter også stor pris på en kveld eller to forran tv skjermen. 

Når jeg er sosial blir det ofte til at jeg stikker innom venninner eller møter kjente på cafe. 

En sjelden gang drar jeg på konsert og kino, men prøver å unngå ting som koster alt for mye. Tidvis stortrives jeg med dette, mens andre ganger blir jeg nesten litt stresset og lurer på om jeg kaster bort livet grunnet påpakk fra andre om hva jeg tar meg til. 

Jeg gjør ting jeg liker, bake, strikke, møte venninner, gå på kino, stikke innom på besøk eller se på tv. Etter dette stopper fantasien. 

Hva gjør dere glad? Hvilke ting gjør at du setter pris på livet du lever? 

Må man virkelig reise jorden rundt, eller kan det være små ting i hverdagen som gjør deg lykkelig? :)

Anonymous poster hash: aad37...61b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med venninner, drikker mye vin, spiser god mat, reiser så mye jeg kan, koser meg med serier på Netflix

Anonymous poster hash: f1776...32f

Skrevet

Jeg jobber 80% og tar ut fritimene som to halve dager fri. Reiser ofte på hytta med ungene og går på ski.

Koser meg med god mat og dyr vin. Og mye sjokolade!

Reiser to uker til syden hvert år.

Anonymous poster hash: 00826...90d

Skrevet

I år skal vi dra på ferie til Italia mens besteforeldrene passer datteren vår 😊

Anonymous poster hash: e63c2...98f

Skrevet

Når jeg føler at jeg "lever livet" da er jeg på reise. Jeg er så heldig at nærmeste familie har samme interesse  som jeg og mannen min. Vi bor billig og lever billig slik at vi har muligheten til det. Vi reiser stort sett 4-5 ganger i året til utlandet. Enten oss som kjærnefamilie eller at vi reiser med øvrig familie. 

Anonymous poster hash: 481fc...f4c
Skrevet

Noen ganger er jeg helt gal og spiser desserten før middagen 😁

Hehe, litt mer seriøse ting:

Drar på konserter, lærer meg nytt språk, reiser så ofte jeg kan, tegner (min hobby og lidenskap)..

Når jeg er alene og barna er hos far passer jeg på å gjøre AKKURAT det jeg vil. Elsker å sitte oppe sent, så legger meg gjerne ikke før rundt seks, står opp når jeg vil. Spiser det jeg vil! Høres lite ut, men det gjør underverker å gjøre det de få gangene jeg har mulighet, da føler jeg at jeg bestemmer over eget liv :P

Anonymous poster hash: a373a...6ad

Skrevet

Reiser mye og gjerne til steder ikke alle andre drar.

Spiser god mat

Går på fjelltopper

Er mye med venner og familie

Drar på jenteturer i inn og utland

Har drevet mye med frivillig arbeid som å jobbe på barnehjem i Thailand og sittet i div foreninger her hjemme.

Hatt en syrisk flyktning familie boendes hjemme hos meg.

Før var jeg adrenalin junkie og drev med ekstrem sport men har blitt så pysete etter jeg ble mamma så det har jeg lagt på hylla.

Så føler jeg virkelig lever livet og håper resten av livet blir like spennende som det har vært til nå. 😀

Skrevet

Jeg har sjeldent barnefri så jeg blir helt i TUSEN når jeg først har barnefri :D

Jeg blir blir glad av å gå på standup show å bare koble helt ut å bare kose meg :)

Blir også glad av å gå på kino å se noe annet enn barnefilm,DET er luksus det :P

Det er også gøy å gå ut på byn å flørte å bare nyte at mannfolkene ser på meg som noe annet enn "mammaen til Ole".

Sist jeg hadde barnefri så spiste jeg en god middag med en venn på restaurant,så bowling,også hjem å kose oss med å se en film.

Syns det var kjempe koselig!

Hadde jeg hatt barnefri over tid så ville jeg defintivt reiset en del! Det savner jeg nå som jeg er blitt mamma.

Anonymous poster hash: b50ff...6b1
Skrevet

Jeg forstår det slik at du ikke har barn?

Livet kan nok leves i det fulle uansett..men perioden med småbarn blir definitivt annerledes enn før barn. Så kos deg med venninnekvelder, cafebesøk akkurat når du vil og muligheten til netflix med en gang du kommer hjem.

Jeg elsker livet.mitt med sønnen vår...men kan savne muligheten for restaurant en vanlig onsdag. Eller å slumre på sofa etter en hard dag på jobb. Eller å spontant stikke innom kjøpesenter etter jobb.

Anonymous poster hash: 6f4c4...bf5

Skrevet

Går på ski. Drikker vin. Leser leser. Spiller musikk. Går på konsert. Går i teater. Går på danseforestillinger, går på kino. Går på restaurant. Går på museum. Reiser. Jogger. Spiller fotball. Elsker. Snakker. Er med venninner. Er med venner. Lager mat. Er masse med barna. Strikker. Går tur i skog. Går tur på fjell. Snakker i telefonen. Ler. Inviterer til middagsselskap. Sover. 

det er det jeg kom på som jeg liker veldig godt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...