Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Heisann damer!Så er jeg gravid med førstemann og er gått meg litt vill i barnevognsjungelen. Det er så mange typer å velge mellom, og jeg har null peiling på hva som er bra å ikke. Jeg er i tidlig 20-årene og bor i storby. Jeg har bil og kjører forsåvidt mer enn jeg reiser med t-bane og tog- selv om dette også tidvis blir brukt. Jeg er veldig glad i å være ute, og går gladelig lange turer i skog og mark. Opprinngelig er jeg fra nord, og tror jeg blir å være en del der under permisjonstiden. Da er jeg avhengig av å ha en vogn som funker gull på snø, skog, sand og sørpeføre. Jeg ønsker at vognen skal være stabil og at jeg kan ha barnet mot meg i flere år. Jeg ønsker også en vogn med 4 hjul og regulerbart håndtak. Jeg er ikke så opptatt av design, men den må være brukervennlig. Jeg har stasjonsvogn, så plass er nødvendigvis ikke noe jeg henger meg opp i i lik grad. Jeg bor derimot i blokk i 4. etg uten heis. Jeg har stor balkong, så tenker litt tanken på å kjøpe en vogn jeg kan ha stående på balkongen, eller holder det kanskje med ei vogn som har en bag jeg kan ta opp og ned?Hva er deres erfaringer, og hvilken vogn vil dere anbefale? Anonymous poster hash: 7bb6c...76e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Bugaboo buffalo ! Elsket den ❤️❤️ Solgte den etter vi fikk nr 2 Nå har vi bugaboo donkey Begge er lett å å slå ned og opp inn og ut av bilen osv. Veldig deilig å trille på! Også er de utrolige fine å se på Anonymous poster hash: 0bebf...b20
Appelsinpiken Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Emmaljunga viking. Kan også kjøpe super vikin hjul til, og da har du en skikkelig nett allroundvogn
stratosku Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Vi hadde emmaljunga edge duo combi til førstemann og Simo som reservevogn. Emmaljungaen var ei stor og stødig vogn som kom seg fra over alt, men den tok ekstremt mye plass. Den var god å trille på all slags føre og hadde god plass til vognpose. Den var noe mer uhamselig å bruke som "sentervogn", så den ble i hovedsak brukt til trilleturer og sovevogn. Da jenta var rundt 2 år ble liggedelen noe trang, da jenta var lang og "skallet" hodet i kanten på vognen. Da begynte beina å henge ut av brettet. Simo vognen brukte vl i barnehagen og som "besteforeldre-vogn". Dette var ei fantastisk sovevogn med god plass til pose. Vognen var grei å trille, men jeg personlig synes det ble alt for mye vugging grunnet mjuke fjær. Måtte også ha den stående inntil en vegg, da jeg var redd den skulle tippe bakover! Da vi fikk tvillinger skaffet vi ei mountain buggy, da vi ofte hadde behov for ei lita singelvogn. Den hadde mange fordeler, men også mange ulemper. Den er ikke å anbefale. Regner uansett med den er utelukket da du ønsker en med fire hjul og ei du kan ha imot det Lykke til med vognvalget, det er vanskelig!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Etter 8 år og 3 barn har jeg endelig funnet drømmevogna med stor D Britax Smile 2, testvinner og på bestselgerlista, ikke uten grunn Har bare prøvd den som sportsvogn, men har trillet på all slags føre og underlag. Funker gull, svinger med lillefingern og kommer så fint frem i alle trange butikker, busser osv. Digger at barnet sitter såpass høyt opp, og at man kan vende sportsdelen begge veier med et enkelt klikk, selv m barnet oppi. Fin oppreist sittestilling, flat liggestilling og gode seler👍🏼 Bare godord herfra med andre ord😁 Anonymous poster hash: 2de4f...39d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Her er den; http://www.best-i-test.nu/britax-smile-2 Anonymous poster hash: 2de4f...39d
LilleVilje Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Bugaboo. De mest fantastiske vognene i hele verden. Dyr, men verdt hver krone.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Stokke trailz 👍🏻 Stor god bag og stabil med fire lufthjul. To av de er svingbare men kan låses slik at lengre gåturer blir komfortabelt, samtidig som den er smidig i butikker osv. Stooor handlekurv under som er gull verdt! Sportsdelen kan snus begge veier noe som er en fordel i tiden etter du går fra bag til sportsdel 😊 Denne vognen er mye høyere enn bugaboo, og jeg personlig liker det bedre da man får mer kontakt med barnet 😉 Anonymous poster hash: a533f...717
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Ville valgt Emmaljunga Edge eller Mondial (har Mondial selv). Store, stødige vogner som er gode å trille på alt slags underlag. Vi triller vogna både i skogen og på skogsveier på fjellet. I bagen er det god plass til vinterpose og babyen vokser ikke fort ut av den. Liker også at vogna/bagen er høy slik at du slipper å stå veldig bøyd for å ordne med babyen i vogna. Anonymous poster hash: dc1df...641
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 Bugaboo Buffalo. Beste vognen. Anonymous poster hash: 98ea4...264
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Stokke trailz 👍🏻 Stor god bag og stabil med fire lufthjul. To av de er svingbare men kan låses slik at lengre gåturer blir komfortabelt, samtidig som den er smidig i butikker osv. Stooor handlekurv under som er gull verdt! Sportsdelen kan snus begge veier noe som er en fordel i tiden etter du går fra bag til sportsdel 😊 Denne vognen er mye høyere enn bugaboo, og jeg personlig liker det bedre da man får mer kontakt med barnet 😉 Anonymous poster hash: a533f...717 Syns Stokke vognene er virkelig stygge! Anonymous poster hash: 0bebf...b20
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Vi har trapper, har 4 barn og hatt 4 forskjellige vogner. Siste er Stokke Trails. Jeg er positivt overrasket over den! Ingen problem på turstier, fantastisk lett på asfalt. En DRØM å dra opp trappene i forskjell til både Emmaljunga, Simo og Brio! Anonymous poster hash: 7026e...827
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 Syns Stokke vognene er virkelig stygge! Anonymous poster hash: 0bebf...b20 Ok, følte du deg bedre nå?? 😂😜😂 smak og behag det vel?!? 🙊😂 håper du får en nydelig dag 😘 Anonymous poster hash: a533f...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå