Gå til innhold

Fedre som ikke har kontakt med barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå snakker jeg frivillig slik at det er sagt. Har alltid lurt på hva damer som blir ilag med slike menn tenker? Eksen min feks. har minimal kontakt med barna våres. Nå har han ikke snakket med de siden i fjor. Jeg er heller ingen gal eks. som har prøvd å ødelegge forholdet. Tvert imot, har jobbet for at de skal ha god kontakt. De er så store at de ikke trenger at jeg avtaler samvær lenger heller.

En kompis av meg har heller ikke kontakt med datteren sin. Er ingen god grunn, gidder vist bare ikke. 

Diskuterte dette med mannen i går. Hadde han hatt barn fra tidligere forhold som han ikke hadde hatt kontakt med, hadde jeg fort avsluttet forholdet. Skjønner virkelig ikke hva slike folk tenker.

Anonymous poster hash: 6bdfb...a18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du kompis med en sånn fyr?

Jeg tror nok ikke det er så mange damer som synes det er veldig ok,men jeg vil anta at mange av disse fedrene lyver en del om hvorfor de ikke har kontakt og legger mye skyld på mor for å ikke fremstå som amøber og drittsekker, og så vil jeg anta at det finnes en del damer som vil ha mannen helt for seg selv uten "bagasje" og dermed synes det er tipp topp tommel opp at mannen ikke bryr seg med barn fra tidligere osv. Man kan jo bare se her inne på DiB hvor mange som klager over de fryktelige stebarna...

Anonymous poster hash: cd862...f5b
Skrevet

Faren til ungene mine takla ille få barn. Ble sjalu dor den tiden jeg brukte med dem og ble slem rett og slett. Så han kastet jeg ut når minsta var 6 mnd. Han lekte pappa et halvt år. Og borte ble han. Helt greit i grunn

Anonymous poster hash: 0a924...adc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...