Gå til innhold

Kan jeg tillate meg å

Anbefalte innlegg

Skrevet

skryte litt av meg.

Jeg har gått fra 73.5 kg til 55. Ønsker 2 kg til. Er begynt å trene fast 2 ganger i uken fra januar så håper å få strammet opp litt. Ellers forandret maten og mye mer aktiv med turer osv. Har fått et nytt liv og ser mye bedre ut og er tilfreds. Virkelig verdt de grepene jeg har gjort.

Anonymous poster hash: 6c17d...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker så mye for all oppmerksomhet og fine ord. Nesten for mye. Kjekt at folk kan glede seg på andres vegne. :)

Skrevet

Takker så mye for all oppmerksomhet og fine ord. Nesten for mye. Kjekt at folk kan glede seg på andres vegne. :)

😂 Du, det er gått 30 min - midt i arbeidstiden! Men gratulerer! Bra jobba 👊
Skrevet

👏🏻👏🏻 Så flott! Det er en skikkelig digg følelse!

Hvor høy er du?

Jeg tenker at du sikkert ikke trenger å gå ned flere kilo. Tren styrke - så strammer ting seg opp. Mulig du til og med legger på deg. Så det er litt skummelt, men finn fram målebånd - da ser du at man ikke "legger seg ut" selv om vekten går opp.

Jeg gikk fra 75 til 59 selv for en tid tilbake. Nå er jeg tilbake på 59 etter en graviditet. Det føles bra. Jeg trener en del for å stramme opp, vekten står stille mens kroppen blir smalere.

Anonymous poster hash: 89ccb...fea

Skrevet

Er på vei ned selv, men synes det er vanskelig... veier 72. Vil ned til 63...gikk du på en spesiell diett ?

Anonymous poster hash: c5da7...580

Skrevet

😂 Du, det er gått 30 min - midt i arbeidstiden! Men gratulerer! Bra jobba 👊

Sorry. Skulle spart meg den. :(

Skrevet

👏🏻👏🏻 Så flott! Det er en skikkelig digg følelse!

Hvor høy er du?

Jeg tenker at du sikkert ikke trenger å gå ned flere kilo. Tren styrke - så strammer ting seg opp. Mulig du til og med legger på deg. Så det er litt skummelt, men finn fram målebånd - da ser du at man ikke "legger seg ut" selv om vekten går opp.

Jeg gikk fra 75 til 59 selv for en tid tilbake. Nå er jeg tilbake på 59 etter en graviditet. Det føles bra. Jeg trener en del for å stramme opp, vekten står stille mens kroppen blir smalere.

Er ikke mer enn 157 så ikke så høy. Ja, har vel hørt at muskler veier mer så forventer gjerne at vekten øker.

Er en veldig god følelse og boost av selvtillit.

Skrevet

Er på vei ned selv, men synes det er vanskelig... veier 72. Vil ned til 63...gikk du på en spesiell diett ?

Anonymous poster hash: c5da7...580

Har begynte å bevege meg mer. Snop bare evt fredag/lørdag. Lite eller ingen drikk uten vann og melk. Og en del knekkebrød. Ellers vanlig mat, men mer grønt.

Lykke til med nedgang.

Skrevet

Er ikke mer enn 157 så ikke så høy. Ja, har vel hørt at muskler veier mer så forventer gjerne at vekten øker.

Er kun 161 (viktig med den ene cm) 😂😂😜 selv.

Jeg unngår vekten nå, fordi jeg blir stressa av at den står stille til tross for at jeg trener (mye) og spiser "lite". Styrketrening er så bra, da øker forbrenningen også - da legger man ikke like lett på seg igjen!

Det er en skikkelig bra følelse! Du har all grunn til å være stolt!

Skrevet

Er kun 161 (viktig med den ene cm) 😂😂😜 selv.

Jeg unngår vekten nå, fordi jeg blir stressa av at den står stille til tross for at jeg trener (mye) og spiser "lite". Styrketrening er så bra, da øker forbrenningen også - da legger man ikke like lett på seg igjen!

Det er en skikkelig bra følelse! Du har all grunn til å være stolt!

Skrevet

Fy søren så bra! Jeg har prøvd litt halvhjertet jeg også, men har ikke klart å hoste opp nok selvdisiplin. 

Anonymous poster hash: 6192c...b83
Skrevet

Jøss, nå fikk jeg virkelig lyst til å rose deg. Eller ikke.

Skrevet

Jøss, nå fikk jeg virkelig lyst til å rose deg. Eller ikke.

Sorry. Forstår den.

Skrevet

Fy søren så bra! Jeg har prøvd litt halvhjertet jeg også, men har ikke klart å hoste opp nok selvdisiplin.

Anonymous poster hash: 6192c...b83

Stå på når det begynner å skje noe kommer motivasjonen. Ble hvertfall sånn her. :)

Skrevet

Wow jeg er hjemme i permisjon, men sitter ikke klar for å skrive her hvert minutt.

Skjønner du er stolt, men Wow

🙊

Anonymous poster hash: 99939...a65

Skrevet

Wow jeg er hjemme i permisjon, men sitter ikke klar for å skrive her hvert minutt.

Skjønner du er stolt, men Wow

🙊

Stakkaren har beklaget to ganger. Hadde sikkert tatt det tilbake også, om det lot seg gjøre.

Bra jobbet, HI!

Skrevet

Stakkaren har beklaget to ganger. Hadde sikkert tatt det tilbake også, om det lot seg gjøre.

Bra jobbet, HI!

Gadd ikke å lese lengre etter den der kommentaren. Fint at hun fant ut at det kanskje var litt forhastet.

Skrevet

Sorry. Forstår den.

Du HAR vært flink, da!😊

Skrevet

Gadd ikke å lese lengre etter den der kommentaren. Fint at hun fant ut at det kanskje var litt forhastet.

Du gjorde jo det. Siden du svarer på en annen kommentar etter det!

Anonymous poster hash: 6130d...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...