Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Ååå, jeg er gravid og kjøpte en slik i dag. De varmet den, og da tenkte jeg det var greit. Jeg ba dem varme den ekstra godt også. Men da jeg begynte å spise, synes jeg ikke den var kjempevarm. Etter to biter skinke, tok jeg den av og spise kun brød/ ost. Men nå har jeg angst for å ha blitt smittet av bakterier etc...... Anonymous poster hash: 2831d...dca
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 OMG..... Du kan da fint spise brød med skinke!!! Det er spekeskinke du skal være FORSIKTIG med..... Anonymous poster hash: db8f9...8ac
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Nå er du hysterisk, hvorfor skulle du ikke kunne spise skinke? Anonymous poster hash: 51431...d38
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Det ser faktisk ut som spekeskinke. Anonymous poster hash: 2831d...dca
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Det ser faktisk ut som spekeskinke. Anonymous poster hash: 2831d...dca Det er ikke spekeskinke.... de selger ikke toast med ost og spekeskinke. Da ville det stått det for det første, og for det andre så er det ikke lønnsomt for dem. For det tredje er det ikke særlig godt. DET ER HELT VANLIG SKINKE!!! Men antagelig en billig, litt udelikat variant. Anonymous poster hash: db8f9...8ac
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Ring etter ambulanse! Dette er akutt! Anonymous poster hash: 5606d...c1d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Ååå, jeg er gravid og kjøpte en slik i dag. De varmet den, og da tenkte jeg det var greit. Jeg ba dem varme den ekstra godt også. Men da jeg begynte å spise, synes jeg ikke den var kjempevarm. Etter to biter skinke, tok jeg den av og spise kun brød/ ost. Men nå har jeg angst for å ha blitt smittet av bakterier etc...... Anonymous poster hash: 2831d...dca Hvilken bakterie skulle du ha blitt smittet av? Slutt å vær hysterisk, det er jo ikke noe problem å soise skinke og ost Anonymous poster hash: d611d...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå