Gå til innhold

Du som vil ned i vekt... hva er ditt hovedproblem? Mat eller aktivitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg har det egentlig gått veldig fint å legge om kosten, og jeg er ganske flink til å spise kcal fattig og sunt. Men jeg sliter med aktivitetsnivået mitt.... synes det er veldig vanskelig å komme i gang med trening eller aktivitet.... 

Hva med deg? Og om noen har tips til "hverdagaktivitet" uten barn som ikke innebærer treningsstudio så er det bare å komme med det... :P

Anonymous poster hash: cd196...0da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten er problemet her. Er aktiv og går med barnevogn, 7 km prøver jeg å få til hver dag.

Er altfor glad i sjokolade og søtsaker som kaker og lefse.

Anonymous poster hash: 3217c...8d7

Skrevet

Maten er problemet her. Er aktiv og går med barnevogn, 7 km prøver jeg å få til hver dag.

Er altfor glad i sjokolade og søtsaker som kaker og lefse.

Anonymous poster hash: 3217c...8d7

Skrevet

Slanking er 90% kosthold og 10% trening, du trenger ikke trene for å gå ned i vekt.

Det er mye lettere å la være med å spise 1000 kalorier enn å trene bort 1000 kalorier. 

Trening gjør du for å styrke og forme kroppen, mosjon gjør du for å ha en sunn kropp med grei kondisjon og muskelmasse. Økt muskelmasse gir litt økt hvileforbrenning så det lønner seg jo å trene litt da.

Gå turer

Sykle turer

Svømme

Ta trappa istedenfor heisen

Gå til butikken istedenfor å ta bilen

Gå opp og ned trappa 10 ganger etter at ungene er lagt

Ta 15 squats når du pusser tenner

Ta i litt og vær rask når du gjør husarbeid, jobb deg svett.

Anonymous poster hash: 6cf09...794
Skrevet

Her er det maten, og i tillegg er jeg nok litt for bedagelig blitt. Er forferdelig dårlig på å spise før 12.00, og får skikkelig kikk på noe godt om kvelden. 

Var på trening i dag da. Skal ned 10 kg, før sommeren.

Anonymous poster hash: d8f4a...cbb
Skrevet

Begge deler er problemet her...Huff må ta meg sammen:-(

Skrevet

For meg har det egentlig gått veldig fint å legge om kosten, og jeg er ganske flink til å spise kcal fattig og sunt. Men jeg sliter med aktivitetsnivået mitt.... synes det er veldig vanskelig å komme i gang med trening eller aktivitet.... 

Hva med deg? Og om noen har tips til "hverdagaktivitet" uten barn som ikke innebærer treningsstudio så er det bare å komme med det... :P

Anonymous poster hash: cd196...0da

Aktivitet er mitt problem og, er altfor lat rett og slett. Men jeg har kjøpt meg ergometersykkel, så nå sykler jeg gjerne mens jeg ser på tv

Anonymous poster hash: 8dfc9...7d8

Skrevet

Begge deler! Men mest aktiviteten. Blir så fort lei.

Skrevet

Er i siget her så begge ting går bra her. :) Har gått ned 18.5 kg til nå. Straks i mål. 3 kg til og fortsetter så klart med de gode matvanene og treningen. Stå på alle sammen. :)

Anonymous poster hash: 84676...67f

Skrevet

Å gå ned i vekt handler om å bestemme seg. Akkurat som når man slutter å røyke. Bare enda vanskeligere..

Man må virkelig ville det! Hver dag. Hver gang man åpner munnen.

Jeg gikk ned maaaange kilo for noen år siden. Hvis jeg kjenner buksa begynner å bli strammere øker jeg aktiviteten og kutter litt på inntaket. Jeg teller ikke kalorier.. Men jeg gir ikke slipp på alle mine fine kjoler pga kaker! Eller latskap😂

Anonymous poster hash: 7694d...dfd

Skrevet

Å gå ned i vekt handler om å bestemme seg. Akkurat som når man slutter å røyke. Bare enda vanskeligere..

Jeg gikk ned maaaange kilo for noen år siden. Hvis jeg kjenner buksa begynner å bli strammere øker jeg aktiviteten og kutter litt på inntaket. Jeg teller ikke kalorier.. Men jeg gir ikke slipp på alle mine fine kjoler pga kaker! Eller latskap😂

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...