Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg går på høyskole, og har kommet inn på realkompetanse. Skal videre etter dette året på universitet i utlandet, men finner ikke ut hvordan jeg regner ut poeng? Anonymous poster hash: dc56a...b2e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Dette står det i mailen jeg har fått: Avslutat gymnasiebetyg på Engelska med ett minimum snitt på ca 15.0HI Anonymous poster hash: dc56a...b2e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Ingen som vet? Anonymous poster hash: dc56a...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå