Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Noen som har gode forslag? Anonymous poster hash: 1e264...80e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Toro langpanne, Toro pavlova, Toro muffins😂 Evnt denne; Glutenfri dugestive-kjeks og smør moses tiden masse og trykkes ned i en form. Lag en krem av en pk philadelfiaost nøytral og litt melis. Lag krem av fløte og litt melis, piskes stiv. De to kremene vendes sammen til en. Tøm over kjeks-bunnen. Ha over en pose kirsebær-kompott før servering. Denne tar man av med en skje, så bruk gjerne en form med litt høye kanter.. Ingen steking, ingen gluten. Og det smaker veeeeeldig godt ! Anonymous poster hash: 88d81...fdf
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Nam!! Er de glutenfrie digestive kjeksene lik på smak som vanlige digestive? Anonymous poster hash: 1e264...80e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Nam!! Er de glutenfrie digestive kjeksene lik på smak som vanlige digestive? Anonymous poster hash: 1e264...80e Ja, nesten😊 Anonymous poster hash: 88d81...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 En av de beste jeg lager er Verdens Beste/ Kvæfjordkake der jeg bare bytter ut melet med glutenfritt mel Anonymous poster hash: 7587f...da7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Kransekake: mandler, melis og eggehvite. Suksessterte: nøtter, melis og eggehvite i bunnen, og så smør, fløte, sukker og eggeplomme i kremen. Anonymous poster hash: ecb0a...16b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Sjokoladerullekake med smørkrem http://www.siwsmatblogg.no/2014/11/siws-favorittrullekake/ Anonymous poster hash: 047bc...c4c
Gjest Muji81 Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 (endret) http://chocolanasblogg.blogspot.no/2013/07/budapestkake-med Denne er kjempegod! Enkel å lage Endret 8. februar 2017 av Muji81
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Pavlova! Eller nøttebunn med div kremer er jo også glutenfritt med mindre du putter gluten i kremen. Anonymous poster hash: bf16b...c9e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Har en venninne med hveteallergi som lagde en kake hun kalte Nutelladrøm, den var så god at jeg måtte få oppskriften og jeg har laget den flere ganger siden. Veldig enkel. Det er kokosmasse i den, men smaker ikke egentlig kokos, søsteren min som ikke liker kokos elsket denne 6 eggehviter 200 g melis 200 g kokos Pisk eggehvitene, ha i melis litt og litt, pisk til stiv marengs. Rør inn kokosmassen Ha i bakepapirkledd langpanne og stek på 160 grader i ca 30 min Krem: 3 eggeplommer 75 g margarin 100 g melis 1/2 boks sjokella eller sjokade. Monter som verdens beste. Del bunnen i to, ha sjokoladekrem mellom bunnene og på toppen. Pynt etter ønske, kokosdryss, kakestrøssel e.l. Anonymous poster hash: 047bc...c4c
Hellinor Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 Pavlova, alle salgs ostekaker stekte og ustekte (lag bunn av glutenfri kjeks eller glutenfri havregryn+mandler+brunt sukker+smør, stek i 10 min), flere Torovarinter. Google sjokoladekake uten mel, mange varianter og det er så godt, blir konfektkaker!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Konfektsjokoladekaker ala kladdkaka og slike, hvor det er så lite mel i at de er så godt som melfrie. Bare erstatt vanlig hvetemel med glutenfri melblanding. Godt og syndig med masse sjokoladesmak. Server med kremdott eller iskrem. Anonymous poster hash: c5a60...fc8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Toro lyse muffins kan du også gjøre en del spennende med. Kutt f.eks eple i båter og vend båtene i kanel og sukker. Når du har laget muffinsrøren og hatt den i formene legger du en dæsj vaniljekrem på toppen og stikker noen eplebåter nedi før du steker. Da får du eplekake med vaniljekrem i porsjonsformer. Du kan ha i sjokoladebiter, alle slags bær, nøtter o.l. Anonymous poster hash: 047bc...c4c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 Suksesskake er kjempegodt. Her er en som er ekstra god http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bringebaersuksess Du kan også droppe geleen. Eller selvsagt lage vanlig suksesskake uten bær på toppen. Anonymous poster hash: a70b0...1c4
Lille krøll Skrevet 8. februar 2017 #15 Skrevet 8. februar 2017 Cookies https://glutenfrimatverden.wordpress.com/kjeks-og-knekkebrod/chocolate-chip-cookies/
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 I barnebursdagene har jeg laget en krydderkake til glutenfri og melkefri. Det smakes ikke forskjell. Min mor som jeg fikk oppskriften av nekter å smake på slike ting for det hun har smakt på i barnehagen har ikke vært noe godt. Hun skrøyt at jeg var like flink som hu, og hu blei litt lang i maska når jeg sa den var blitt glutn og melkefri. (Eneste er melet jeg må ha litt mere av, har laget boller og rundstykker av det før og erfart jeg må ha litt mere når jeg baker med bløt deig. Ikke sikkert det er slikt med alle de glutenfrie melene, lokalt mel herifra) Torokaker er en lager her i huset når det er barnebursdager. Alle kan spise og ikke mye styr for meg å ordne når ingen av oss er allergiske. Lyse muffins har blitt til mange ulike kaker. Ungene og jeg liker den når jeg bytter ut nesten alt vannet med appelsinjuice eller saft. Steker den i langpanne og har melis på. Har laget den som marmorkake også, og en unge laget en tuttifrutti kake av den. Aner ikke hvordan, men den var spist opp før jeg kom hjem. Anonymous poster hash: 56f3c...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå