Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Ja hvis han ikke blir skutt av noen apekatter i perioden. Anonymous poster hash: 12693...af8
TinaK 1990 Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har mine tvil. Kanskje snåsamannen får rett. Trump er som en liten "bully in the kindergarten, trying to play with the big kids...."
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Hvis han ikke snur helt om, tror jeg ikke han blir sittende fire år. Det er i så fall et skremmende scenario hvis han kan fortsette som nå og likevel bli sittende. Jeg mener det går en grense for hvor mange ganger en president og hans nærmeste kan lyve, bryte landets lover, og dikte opp egne fiktive sannheter uten at det får følger. Pressetalsmannen må stadig vekk inn for å forklare de siste løgnene, hans nærmeste politiske rådgiver kommer med masse feilaktige opplysninger som hun så prøver å ro seg bort fra. Trump og de to fremstår som upålitelige og ekstremt lite profesjonelle. Jeg tror Trump kommer til å gå på sin største smell noensinne og bli avsatt. Anonymous poster hash: 581bb...f8e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Aldri i verden om det skjer! Anonymous poster hash: daca9...b33
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Ja hvis han ikke blir skutt av noen apekatter i perioden. Anonymous poster hash: 12693...af8 Ønsketenkning... Anonymous poster hash: ec46d...fe1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Ønsketenkning... Anonymous poster hash: ec46d...fe1 Hvis man velger å tro på Snåsamannen så blir han skutt. Han sa før Kennedy ble skutt og drept at det skjedde, og det samme har han sagt om Trump. Personlig er jeg skeptisk til slike spådommer og jeg ønsker heller ikke mannen død, men jeg håper han blir avsatt som president da han ikke akkurat er til det beste for USA og verden. Anonymous poster hash: 56850...939
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Han blir nok skutt om ikke så lenge.. Anonymous poster hash: 03cde...772
TinaK 1990 Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Håper ikke han blir skutt. Jeg håper han vil føle den ydmykelsen det sikkert vil oppleves å bli avsatt som president. Så håper jeg han får tatovert i pannen: "out of order"
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 Tipper valget i 2018 blir en stor vinn for demokratene så kan han sitte sine 2 siste år med kongressen og senatet i mot seg. Anonymous poster hash: 9df6e...7b7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Tipper valget i 2018 blir en stor vinn for demokratene så kan han sitte sine 2 siste år med kongressen og senatet i mot seg. Anonymous poster hash: 9df6e...7b7 Jeg har ikke peiling på politikk...men er det ikke valg bare hvert 4 år? Anonymous poster hash: f8cf6...99b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Kongress valg hvert 4 år og president valg hvert 4 år, men med 2 årsforskyvning i forhold til hverandre. Anonymous poster hash: 9df6e...7b7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 Hvis man velger å tro på Snåsamannen så blir han skutt. Han sa før Kennedy ble skutt og drept at det skjedde, og det samme har han sagt om Trump. Personlig er jeg skeptisk til slike spådommer og jeg ønsker heller ikke mannen død, men jeg håper han blir avsatt som president da han ikke akkurat er til det beste for USA og verden. Anonymous poster hash: 56850...939 Jeg tror heller ikke på sånne spådommer. Men det er lov å håpe. Anonymous poster hash: ec46d...fe1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #15 Skrevet 8. februar 2017 Man håper da ikke at en mann blir skutt?? Mannen er koko, ingent tvil om det, men ønske han død? Nei.. Anonymous poster hash: c4262...c2f
Kremtopp Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Håper ikke han blir skutt. Jeg håper han vil føle den ydmykelsen det sikkert vil oppleves å bli avsatt som president. Så håper jeg han får tatovert i pannen: "out of order" "Out of order?" Hadde vært bedre med "You're fired!" 😂😂
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 Ja, håper det. Anonymous poster hash: 0c8e7...412
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #18 Skrevet 8. februar 2017 En manns død,en annen manns brød sies det. Men hva hadde skjedd om han ble skutt og drept? Hadde visepresidenten blitt innsatt? Og er han noe bedre? Anonymous poster hash: daca9...b33
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 Han kan vel ikke sitte og leke Gud sånn som han gjør nå særlig lenge? Har virkelig ikke peil på Amerikansk politikk, men de velger seg vel ikke en diktator som kan skalte og valte med landet som han vil? Forslagene hans må vel opp til vurdering osv Anonymous poster hash: 85e5d...609
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. februar 2017 #21 Skrevet 8. februar 2017 Ja hvis han ikke blir skutt av noen apekatter i perioden. Anonymous poster hash: 12693...af8 Det er jo fra sine egne man får det...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #22 Skrevet 8. februar 2017 Man vet aldri med Trump, jeg tenker at alt kan skje nå. Det kan hende vi får en "impeachment" neste uke, og det kan hende at han blir gjenvalgt til fire nye år. Bush ble jo det selv om han også var svært upopulær. Uansett hva Trump sier og gjør så har han en fanatisk fanbase som aldri kommer til å innse at han er en svindler. Men jeg håper virkelig ikke han blir drept. Det vil være det verste som kan skje tenker jeg, for da blir han martyr og det vil bane veien for "alt right"-bevegelsen. La han prøve og feile, la mannen i gata-republikanerne få kjenne litt på kroppen hvordan det er å ikke ha helseforsikring og mindre og mindre sosial hjelp, hvordan det er når offentlig utdanning desimeres og hvordan det er når generelle offentlige goder kuttes ned for for å bygge murer, gi skattekutt til Wall St. og innføre meningsløse reiseforbud. Det positive med Trump er at de gale tingene han gjør, får oppmerksomhet. Og han er faktisk litt mer ærlig og "tells it like it is" enn andre politikere. F.eks. når det kommer til meningene hans om tortur - han sier rett ut at han er for mens andre kaller det "alternative interrogation" osv eller later som at "det driver vi ikke med i USA, vi er jo de snille!". Jeg tror ikke at Mike Pence som president hadde vært så mye bedre, men han setter en snill fasade på farlige meninger og policyer. Anonymous poster hash: 8c326...70b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #23 Skrevet 8. februar 2017 Man håper da ikke at en mann blir skutt?? Mannen er koko, ingent tvil om det, men ønske han død? Nei.. Anonymous poster hash: c4262...c2f Jo. Det ønsker man. Dø skal vi alle. Hans politikk vil myrde en masse mennesker, så det er bare å håpe på at han kreperer før han har ødelagt for mye. Anonymous poster hash: ec46d...fe1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #24 Skrevet 8. februar 2017 Jo. Det ønsker man. Dø skal vi alle. Hans politikk vil myrde en masse mennesker, så det er bare å håpe på at han kreperer før han har ødelagt for mye. Anonymous poster hash: ec46d...fe1 Om han dør vil Mike Pence ta over. Ikke tro at det kun er Trump som f.eks. vil ta vekk ACA. Pence har en mer diplomatisk fremtoning, men han og resten av gjengen i det hvite hus er ikke noe bedre enn Trump. Om Trump dør så vil nøyaktig det samme skje, vi vil bare ikke høre like mye om det fordi Trump er en pengemaskin for mediene. Det er ikke Trump som styrer showet, han blir manipulert og får servert lovforslag som han så vidt ser overskriften på før han signerer, han er ikke interessert i politikk, han vil bare ha makt og respekt, og ellers egentlig fortsette å leve livet som han ellers har gjort. Anonymous poster hash: 8c326...70b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #25 Skrevet 8. februar 2017 Jeg tror det. Og jeg ble også sikker på at han kom til å vinne valget etter vi var i USA i mange uker i sommer. Mannen er en katastrofe! Men hva hjelper det når folk ser på FOX news og ikke får med seg alt det negative. Anonymous poster hash: 1bc77...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå