Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hei. Mitt eldste barn skal (kanskje) starte med fotballtreninger til våren. H*n starter i første klasse til høsten. H*n går på "turn" og svømming, disse aktivitetene er kjønnsblandet. Men idrettslaget her insisterer på å dele opp fotballtreningene i gutte- og jentelag, slik at de ikke spiller sammen eller trener sammen. Jeg kjenner at jeg ikke er så positiv til dette, og har egentlig lyst til å droppe fotballtreningene, og peile barnet inn på andre aktiviteter. Barnegruppa her er allerede veldig kjønnsdelt syns jeg. Jeg får ikke noe godt svar på hvorfor de insisterer på å dele barna i kjønn så tidlig. Har dere noen tanker? Anonymous poster hash: 03de1...36f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Her var det ca 10 jenter og 80 gutter da fotballen startet opp. I løpet av et par mnd var alle jentene borte fordi det var ikke gøy når de var eneste jenta i en gruppe. Et år etter startet de opp et eget jentelag og etter 1 år var det 20 jenter med som sms det var veldig gøy med fotball. Anonymous poster hash: be2b9...ce4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Vet ikke hvorfor de velger å dele de så tidlig, men har også betenkeligheter med fotball. Fra hva jeg hsr forstått er det ofte en kamp i uken pluss trening. Pluss at foreldre skal delta på dugnader, syntes dette blir mye når man har flere enn et barn. Ville heller foretrukket at min valgte noe med faste dager, og vi får planlagt ukene. Anonymous poster hash: bf67d...e2d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Barnegruppa består av like mange gutter som jenter. Det virker som de aller fleste skal gå. Det er under 30 barn, alle jentene har sagt de skal gå på fotball. Liten plass.. Anonymous poster hash: 03de1...36f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Det er da helt vanlig. De spiller jo kamper hver for seg også. Anonymous poster hash: e40d9...aef
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Her er det også delt og begrunnelsen for det er at jentene ofte dropper ut av blandede lag. Anonymous poster hash: 2e746...a77
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Sånn er det her også. Trente samtidig, men på hver sin del av banen. Anonymous poster hash: 00fae...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå