Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg er bipolar men har i de siste årene ikke hatt store oppturene å skryte av. Jeg er bare deprimert føler jeg. Orker ingenting, vil ikke ha noe med noen å gjøre og sitter bare i sofaen foran tv'en og spiser sjokolade. Nå kjenner jeg at jeg er veldig langt nede psykisk og helt ødelagt fysisk. Er øm på hele kroppen. Gjør alltid vonst når noen tar på meg. Alltid smerter på forskjellige steder, hver minste bevegelse tar nesten livet av meg. Svimmel, hodepine, får ikke puste. Og det verste av alt er jo at jeg har barn å ta vare på. Er ingen god mamma nå. Bare irritabel og lat. Tar de ikke med ut. Leker ikke med de. Er ikke kreativ eller tøysete. Går ikke på medisiner nå men venter på å få starte for nå har jeg virkelig nådd bunnen. Men hva kan jeg gjøre mens jeg venter? Føler det er helt krise med tanke på barna. Anonymous poster hash: 73a9b...e53
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Du har selvinnsikt til å vite at det må skje noe, ettersom du har det så har du også styrke til å forandre hverdagen. Be om avlastning, søk de inn på Sfo/ bhg om de allerede ikke går der. Start i de små men sett deg mål for hverdag. Så utvider du tiden med 5-15min per dag. Feks, tur til parken i 30min, leke i 30min. Nå vet jeg ikke hvor gamle dine barn er men jo eldre de er jo mer klarer de også å aktivere seg selv. Viktigeste er at de blir stimulert og sosialisert, det behovet kan dekkes mye ved bhg / Sfo feks. Så tar du dag for dag og kontakter hjelp fra legen din og videre til psykiatrien 😄 Dette klarer du, la barna være motivasjonen og drivkraften din, om du ikke makter å gjøre ting for deg selv så prøv litt ekstra for dine barns skyld. Anonymous poster hash: ad674...304
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Søk hjelp. Anonymous poster hash: 2e12d...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå