Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har veldig smale lepper, noe som får meg til å se sur ut. Vil ha litt fylde i leppene. Søker noen med erfaring Anonymous poster hash: 70fc0...136
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Liker du ender? For du kommer til å ligne på en. Beklager harde ord, men jeg er sikker på at du ser bedre ut nå. Anonymous poster hash: 76de1...955
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Liker du ender? For du kommer til å ligne på en. Beklager harde ord, men jeg er sikker på at du ser bedre ut nå. Anonymous poster hash: 76de1...955 Haha, du er latterlig. Til hi! Jeg har teosyal i leppene, 1 ml totalt med mest i overleppen da denne forsvinner litt når jeg smiler. Veldig naturlig resultat, og ingen har spurt meg om jeg har fylt leppene! Vil fraråde deg å ta Restylane, da mange opplever å få klumper og ujevnheter. Har selv opplevd dette. Teosyal er det beste på markedet. Og dette er ikke permanent, så er jo bare å teste det ut 😊 Anonymous poster hash: 5adcc...7bb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Haha, du er latterlig. Til hi! Jeg har teosyal i leppene, 1 ml totalt med mest i overleppen da denne forsvinner litt når jeg smiler. Veldig naturlig resultat, og ingen har spurt meg om jeg har fylt leppene! Vil fraråde deg å ta Restylane, da mange opplever å få klumper og ujevnheter. Har selv opplevd dette. Teosyal er det beste på markedet. Og dette er ikke permanent, så er jo bare å teste det ut Anonymous poster hash: 5adcc...7bb Men det er vel ikke noe man går rundt og spør folk om? Jeg kunne aldri gjort det i hvert fall Anonymous poster hash: 03fb9...503
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Hvis du ser sur ut, kan du ikke bare smile istedet? Ikke sprøyt noe inn i kroppen, det ser aldri bra ut. Anonymous poster hash: faf35...832
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Men det er vel ikke noe man går rundt og spør folk om? Jeg kunne aldri gjort det i hvert fall Anonymous poster hash: 03fb9...503 Venninner og familie vil vel kanskje legge merke til hvis jeg ser ut som en and, og spørre? Tror du ikke? Er det mulig.. Det skal ganske mye mer til enn 1 ml for å se ut som en and! Det finnes en fin mellomting og en balansegang 😉 Anonymous poster hash: 5adcc...7bb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Haha, du er latterlig. Til hi! Jeg har teosyal i leppene, 1 ml totalt med mest i overleppen da denne forsvinner litt når jeg smiler. Veldig naturlig resultat, og ingen har spurt meg om jeg har fylt leppene! Vil fraråde deg å ta Restylane, da mange opplever å få klumper og ujevnheter. Har selv opplevd dette. Teosyal er det beste på markedet. Og dette er ikke permanent, så er jo bare å teste det ut Anonymous poster hash: 5adcc...7bb Jeg har en kollega som helt klart har fyll i leppene. De er ikke unaturlig store, men de har likevel en unaturlig kurve, og jeg ser jo at de er annerledes nå enn før. Vi har et ganske bra forhold, men jeg ville aldri ha spurt henne om hun har noe i leppene. Tenker bare "synd med det nebbet". Har en annen kollega som helt klart har silikon. Har aldri spurt henne heller, så er mulig hun tror det ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 3dcfd...baf
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Venninner og familie vil vel kanskje legge merke til hvis jeg ser ut som en and, og spørre? Tror du ikke? Er det mulig.. Det skal ganske mye mer til enn 1 ml for å se ut som en and! Det finnes en fin mellomting og en balansegang Anonymous poster hash: 5adcc...7bb Nei, jeg tror ikke det. Jeg har operert løs hud over øynene, det var veldig mye. Jeg har ikke sagt noe om det til noen, heller ikke familie og venner. Men det er aldri noen som har spurt, og jeg nekter å tro at ingen ser det Anonymous poster hash: 03fb9...503
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har gjort det, 2 ganger. Ingen har sagt et ord... Jeg har ekstremt lite, 0,5 kanskje? Når man blir eldre synker leppene litt inn, jeg har absolutt ingen nebb! Og jeg lover, mine veninner hadde spurt om du lurte! Jeg holder det hemmelig, min lille hemmelighet Bruker teosyal. Om du prøver, og ikke liker det, kan man sprøyte inn noe som fjerner teosyalen umiddelbart. Anonymous poster hash: 3d069...5d9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Ser helt naturlig ut.... Anonymous poster hash: 276d5...27b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Beklager altså, men det at ingen kommenterer det er ikke ensbetydende med at det ikke vises😂 Men for all del, det er jo bare å teste😊 Anonymous poster hash: 76ae2...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå